Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

POCO X3 Pro rozłącza internet


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

@Anonim Ja po ostatniej wizycie telefonu w serwisie mam VoLTE w Orange i póki co mi nie zrywa Internetu.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Mam Poco X3 Pro i też zrywa LTE (gdy wymuszę 3G jest ok, ale 3G jest trochę wolne) i też tylko w Orange (testowałem Play i Plus i tam działało ok). Robiłem praktycznie wszystko: wymiana karty sim, wysyłka do serwisu, zmiana APN, resety do ust. fabrycznych, wgrywanie custom ROMów, nic nie pomogło. Zasięg -100 - -120 dBm. W poprzednim telefonie Samsung Galaxy S7 LTE działało bez zarzutu, pewnie dlatego, że ma VoLTE. Mam też inny telefon Samsung Galaxy Note 3 Neo z kartą nju (na kartę), który nie ma VoLTE i też zanika LTE (znak zakazu zamiast kresek zasięgu).

 

Co robić? Operatora nie bardzo chciałbym zmieniać, bo mam stare OFNK z kumulacją i przedłużaniem internetu i tak sobie zachomikowałem 2 TB. Telefonu też nie chciałbym zmieniać, bo byłbym w plecy jakieś 1k. Jest jakiś brandowany stock rom do tego telefonu? Albo jakaś możliwość wgrania modemu/profilu z innego Xiaomi, który wspiera VoLTE w Orange? Nju abonament by pomógł (niby wyższe priorytety)? Albo Flex?

 

@KucharO1 Gdy wykonujesz połączenie zrzuca do 3G czy zostaje w LTE? Bo to, że jest przełącznik VoLTE w ustawieniach nic nie znaczy (też mam, też jest włączony i zrzuca do 3G).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Zostaje w trybie LTE. Powiem szczerze, ze nauczyłem sie z tym chyba żyć i nie występuje to już tak często jak kiedyś. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Jaka taryfa? Na kartę/abonament/flex?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Wcześniej miałem nju, teraz od 2 miesięcy flex.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Nju karta czy abonament? Będąc w flex, masz ikonę VoLTE w pasku powiadomień?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 18
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet


@rafznapisał(-a)

Wyłączenie oszczędzania baterii nie pomogło. Soft w wersji global 12.5.5.0 (nic tu nie modyfikowałem). Dzis poczytałem trochę więcej i za poradą z innych forów co zmienilem w test mode (*#*#4636#*#*) na LTE/WCDMA i nie zauważyłem by rozłączało. mam tylko problem że te ustawienia się nie chcą zapisać na stałe, no ale będę obserwować przez weekend i zobaczymy


Napisałeś tu że jak będzie włączone LTE/WCDMA to powinno być dobrze. Wiem gdzie to włączyć na stałe. Ustawienia-> O telefonie->Wszystkie parametry->zjeżdżasz w dół i naciskasz kilka razy na "Pamięć wewnętrzna" Po chwili pojawi Ci się panel Testowanie i tam można na stałe ustawić LTE/WCDMA


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Ludzie pomocy! U mnie to samo, po reklamacji odrzuconej przez serwis straciłem nadzieję. 

Po aktualizacji oprogramowania przez serwis jest jeszcze gorzej. 

Dajcie jakieś rozwiązanie! Próbowałem podpowiedzi z wcześniejszych wiadomości i bez efektu.

Ktoś jakiś sobie poradził z problemem?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Ja zmieniłem telefon i nie mam już problemu;)


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Opowiem z własnego punktu widzenia.

Telefon miał ten problem od pierwszego dnia zakupu, co ciekawe - też kupiony początkiem roku. Zaktualizowałem Androida i MIUI - bez zmian. Jedynym serwisem jest Cyfrowe Centrum Serwisowe i nie ważne gdzie kupiony - telefon jedzie do nich. Trzeba powiedzieć wprost - opinie na internecie nie są przypadkowe.

Telefon do serwisu po raz 1 - aktualizacja oprogramowania. Telefon do serwisu po raz 2 - nowa płyta główna. Telefon po raz 3 z prośba o zwrot kasy (kupiony w RTV Euro AGD również) -serwis uznał go za sprawny 🙂

Kupiłem SIM plusa (używam Orange) - nie restartuje się siec ale nie działa Internet i trzeba ręcznie zrestartować by działał. Wymieniłem swój SIM na nowy - bez zmian. Kupiłem nowy SIM Orange - bez zmian.

Poszedłem do rzecznika - prawnik EURO-NETu odpisał że jestem upośledzony (ładnym językiem).

Na razie testuje tę zmianę, która była tu podawana z tym LTE/WCDMA. Jak nie pomoże wyślę telefon na ekspertyzę do innego serwisu i pewnie sąd z RTV.

Przerobiłem już wszystko co się dało w tym temacie - nie jest to przynajmniej wina użytkownika. Jeden serwis też to potwierdza wstępnie, ale no będą testować.