Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

Cześć. Telewizor nie wyświetla mi sygnału z dekodera. Na dekoderze wyświetla się I. Podczas resetowania przez chwilę wyswielil się na tv logo Orange. Domyślam się, że chodzi o problem z Internetem, ale komórka ściąga dane przez wifi i sprawdziłem, że moc sygnału wifi jest wysoka.

Pilotem nie jestem w stanie nic wyświetlić z dekodera na tv. Poproszę o radę 🙂 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5784
  • 8649
  • 66

Funbox 3

@styczkrz  Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8552
  • 13471
  • 250

Funbox 3

Jak masz połączony dekoder z routerem, przez kabel, czy przez WiFi?

Jeżeli przez WiFi, to czy między dekoderem a routerem jest duża odległość?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

Przez wifi. Odległość jest 5m z 2 ścianami, ale mam blisko reapeter I widzę sygnal reapetara na komórce. 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5784
  • 8649
  • 66

Funbox 3

@styczkrz  Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8552
  • 13471
  • 250

Funbox 3

Jak jest duża odległość między routerem a dekoderem?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

Dziękuję. Zadzwonię do Orange.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5784
  • 8649
  • 66

Funbox 3

@styczkrz  a jaką masz odległość między dekoderem a modem ?

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8552
  • 13471
  • 250

Funbox 3

Jeżeli odległość między routerem a dekoderem jest znaczna, mogą te urządzenia miedzy sobą słabo się komunikować. Można jeszcze przeprowadzić próbę na kabelku i w tedy będzie wiadomo, czy jest ewidentna wina dekodera.

Jeżeli wadliwy jest dekoder, proponuje w tedy zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt  i poprosić o wymianę dekodera lub złożyć reklamację w celu usunięcia usterki.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

A na infolinii "wydłużony czas oczekiwania". Reaktywuję temat. Czy to kwestia braku sygnału Internetu na wejściu dekodera?

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8552
  • 13471
  • 250

Funbox 3

Tak może być, dlatego pytam się o odległość między dekoderem a routerem. Zalecane jest jak najbliżej. Można jeszcze sprawdzić po przez podpięcie kabelka internetowego.