Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

Cześć. Telewizor nie wyświetla mi sygnału z dekodera. Na dekoderze wyświetla się I. Podczas resetowania przez chwilę wyswielil się na tv logo Orange. Domyślam się, że chodzi o problem z Internetem, ale komórka ściąga dane przez wifi i sprawdziłem, że moc sygnału wifi jest wysoka.

Pilotem nie jestem w stanie nic wyświetlić z dekodera na tv. Poproszę o radę Emotikon: Szczęśliwy 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 27, Specjalista
  • 4726
  • 6017
  • 46

Funbox 3

@styczkrz  Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 30, Ekspert
  • 3530
  • 7145
  • 73

Funbox 3

[ Edytowane ]

Jak masz połączony dekoder z routerem, przez kabel, czy przez WiFi?

Jeżeli przez WiFi, to czy między dekoderem a routerem jest duża odległość?

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

[ Edytowane ]

Przez wifi. Odległość jest 5m z 2 ścianami, ale mam blisko reapeter I widzę sygnal reapetara na komórce. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 27, Specjalista
  • 4726
  • 6017
  • 46

Funbox 3

@styczkrz  Skoro nie daje nic reset dekodera a modem działa poprawnie jedyne wyjście jest zadzwonić na 510100100 lub na czacie zgłosić technik wykona swój reset jeśli to nie pomoże wtedy zlecić wymianę dekodera ostatecznie wyśle technika jeśli wymiana nie pomoże.

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

Poziom 30, Ekspert
  • 3530
  • 7145
  • 73

Funbox 3

Jak jest duża odległość między routerem a dekoderem?

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

Dziękuję. Zadzwonię do Orange.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 27, Specjalista
  • 4726
  • 6017
  • 46

Funbox 3

@styczkrz  a jaką masz odległość między dekoderem a modem ?

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 3530
  • 7145
  • 73

Funbox 3

Jeżeli odległość między routerem a dekoderem jest znaczna, mogą te urządzenia miedzy sobą słabo się komunikować. Można jeszcze przeprowadzić próbę na kabelku i w tedy będzie wiadomo, czy jest ewidentna wina dekodera.

Jeżeli wadliwy jest dekoder, proponuje w tedy zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt  i poprosić o wymianę dekodera lub złożyć reklamację w celu usunięcia usterki.

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Funbox 3

A na infolinii "wydłużony czas oczekiwania". Reaktywuję temat. Czy to kwestia braku sygnału Internetu na wejściu dekodera?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 3530
  • 7145
  • 73

Funbox 3

Tak może być, dlatego pytam się o odległość między dekoderem a routerem. Zalecane jest jak najbliżej. Można jeszcze sprawdzić po przez podpięcie kabelka internetowego.

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.
0 Lubię to
Odpowiedz