Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

Oferta KDR dostępna jest tylko w Salonach. Więc nie dzwoń do BOK tylko udaj się do Salonu. Po co się denerwować i kombinować w BOK.

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@tomekgama

dzięki wielkie Serce za głos ws. KDR i opis tych wszystkich kontaktów z naszym BOK-iem 🙂

 

Już powinno być lepiej Szczęśliwy robot - doradcy na infolinii będą mieli na uwadze ofertę dedykowaną wyłącznie dla Salonów 🙂

 

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Wiktor

 

W związku z tym że w listopadzie kończy mi się umowa zawarta z kartą dużej rodziny, postanowiłem dodać swoje doświadczenia w dyskusji odnośnie przedłużenia umowy z KDR. Gdybym miał streścić w dwóch słowach to: porażka i dramat.

- na infolinii: "nie może Pan przedłużyć tej umowy", "oferta już nie dostępna" , "smart plany wycofane" , "nie da się" , "nie możliwe" , "może Pan przejść tylko na aktualną ofertę Orange love" itp.

- w salonie firmowym Orange Warszawa ul. Pańska : " nie da się " , " nie ma takiej możliwości" , "może Pan tylko wybrać w planach komórkowych lub orange love"

 

Oferta z KDR miała kilka zalet których nie ma w Orange Love i dlatego chciałbym przedłużyć obecna umowę

 

@Wiktor   

 

Czy wedle twojej wiedzy możliwe jest przedłużenie umowy zawartej z KDR ?

Jeżeli możliwe jest przedłużenie, to na jakich warunkach - jakieś ogólne czy indywidualne ?     

Co w przypadku rabatów Orange OpenExtra, zostają czy w związku z wycofaniem przepadają ? 

Aktualnie mam 5 aktywnych numerów, czy możliwe jest dobranie kolejnych dwóch kart do oferty ? 

 

Podpowiedz proszę, jak prowadzić rozmowę z konsultantem w salonie lub na infolinii. Co maja zrobić , gdzie i jak sprawdzić. 

 

 

Pozdrawiam


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

Jakie są korzyści lepsze niż w Love? Love jest bez rabatów, ale pozostaje karty sim w utrzymaniu można mieć po nawet 10 zł.

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

W salonie odnieś się do tej strony: https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny Wybacz jeżeli były z tym trudności. Na infolinii był na ten temat komunikat, jednakże rzadko ktoś o to pyta. Mnie nie zapytał do tej pory nikt, stąd mogą być ewentualne trudności. Ciebie to nie powinno interesować, ale powołaj się na stronę i w razie problemów, żeby sprzedawca skontaktował się ze swoim wsparciem.

Tak jak było napisane w tym temacie i jest w regulaminie, oferta dostępna tylko w salonie. Stąd na infolinii ta sprawa nie będzie załatwiona.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Piotrekk85

 

Jakie są korzyści lepsze niż w Love:  mam współdzielony internet, co według mnie jest przewagą ponieważ nie każda z kart sim z danych korzysta, mam cztery dodatkowe karty tylko do internetu ( tablet, modem usb, router) oraz koszty . Po przedłużeniu w Love współdzielony internet i dodatkowe karty sim przepadają i według oferty konsultanta będą wyższe koszty. 

 

@Wojcieszko

 

Stronę i regulamin ze strony znam doskonale, korzystałem z niej i z regulaminu podczas podpisywania umowy w 2016 r w salonie Orange , W-wa , Pańska. Co ważne strona i regulamin dotyczą "nowych" klientów. A co z obecnymi klientami Orange którzy już z tej oferty korzystają i kończy im się umowa ?

 

Na infolinii chciałem się dowiedzieć jakie mam możliwości przedłużenia - niestety w zasadzie nic się nie dowiedziałem, jak pisałem - "nie da się". Powoływałem się na ofertę ze strony internetowej , w odpowiedzi słyszałem np. że może strona jest nieaktualna Smutny mężczyzna 

 

Do salonu poszedłem już z konkretnymi pytaniami i chęcią przedłużenia umowy - j/w. Nie jest moim celem bycie natarczywym klientem w salonie, nie bardzo też mam ochotę spisywać dane niekompetentnych sprzedawców w salonie czy piętnować ich braki na forum.

 

Chciałbym pójść do salonu, pogadać z kompetentnym sprzedawcą, podpisać przedłużenie i umowy i zapomnieć na następne dwa lata.

 

 

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

10 zł za kartę sim przy dużej ilości opłaca się bardziej. Masz tam po 5GB/sim, więc przy 7-8 kartach sim się nie opłaca. Ale rozumiem elastyczność: umowa na 2 lata a może się zdarzyć, że w jednym miesiącu inny numer potrzebuje więcej...

To nie kwestia kompetencji, ale uprawnień i możliwości. Oferta wg mojej wiedzy jest wyłączona z systemu prowizyjnego co skutkuje takimi "przygodami"... 😕

Jak chciałbyś konkretnej pomocy, napisz do kogoś z Biura Prasowego lub na maila biuro.prasowe@orange.com tylko opisz, że masz problemy. Może się uda Cię umówić z konkretnym doradcą w salonie (tym bardziej, że jesteś w Wawie a w salonie w Miasteczku Orange podobno robią cuda).

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

Dodam w temacie swoje kolejne doświadczenia z próbą przedłużenia aktualnej umowy z kartą dużej rodziny. 

 

Udałem się do innego salonu firmowego Orange (Warszawa, Plac Konstytucji) - także porażka, usłyszałem dodatkowo że w salonie firmowym to przedłużenie tylko na dwa miesiące przed końcem umowy ( umowa kończy się w połowie listopada). Konsultantka powiedziała że takiej umowy nie może przedłużyć, ona nie widzi oferty w systemie i koniec tematu. Poradziła kontakt z infolinią Mężczyzna pokazuje język

 

Kolejny raz skontaktowałem się z BOK - a tu na początku pozytywne zaskoczenie, konsultant wysłuchał tematu, powiedział że skonsultuje się "u wiedzących więcej , sprawdzi możliwości"  i oddzwoni za 30 min z informacją. Oddzwonił , powiedział że się da przedłużyć taką umowę, technicznie trochę roboty ale możliwe. Umówiliśmy się na konkretny dzień aby sfinalizować temat, konsultant miał się skontaktować w godzinach popołudniowych. Niestety tu negatywne zaskoczenie, brak reakcji i ponownego kontaktu ze strony Orange. 

 

Podsumowując:

 

W mojej ocenie wizerunkowa i kompetencyjna klapa, porażka i dramat. Miałem szczere chęci przedłużenia umowy, poświeciłem swój czas na wizyty w salonach firmowych, telefony do BOK, sugerowałem konsultantom rozwiązania z tego forum, poczytanie strony Orange i regulaminu oferty z KDR, grzecznie naciskałem na kontakt ze swoim wsparciem - ale niestety poległem na całej linii.      


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

W związku z tym że za kilka dni kończy się moja umowa zawarta w ramach oferty z KDR, poniżej opiszę co, jak i gdzie udało mi się ostatecznie dowiedzieć o możliwościach i warunkach przedłużenia umowy z KDR.

 

- jedyny salon firmowy Orange w którym trafiłem na kompetentną konsultantkę to salon w "miasteczku Orange" w Warszawie , Al. Jerozolimskie. Gdy odwiedziłem salon we wrześniu Pani udzieliła mi wyczerpująco wszystkich, potrzebnych odpowiedzi, sprawdziła  i konkretnie powiedziała ile bym płacił i jaka będzie zawartość oferty gdy zrobimy aneks do KDR oraz gdybym przedłużył na aktualną ofertę planów komórkowych

- konsultantka potwierdziła że nadal ważna jest oferta https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny   

- niestety żeby nie było tak różowo Emotikon: Smutny byłem ponownie kilka dni temu w salonie zdecydowany na przedłużenie umowy z telefonem, trafiłem na innego konsultanta i porażka. Oczywiście przedłużenie możliwe z KDR, ale jak tu przedłużyć z telefonem jak cennika na telefony nie ma Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konsultant obiecał że zasięgnie informacji, sprawdzi i oddzwoni, niestety do dzisiaj nie oddzwonił.

 

Do tej pory byłem zadowolony ze swojej współpracy z Orange, zawartości i elastyczności swojej umowy. Mam też pełną świadomość "inności" mojej umowy, nie oczekiwałem wiele - zaangażowania konsultanta i przedłużenia umowy, jeszcze drzemią we mnie resztki cierpliwości Emotikon: Szczęśliwy

  

- jaki jest cel utrzymywania oferty która jest w zasadzie nie osiągalna  ?

- czy jest może ktoś komu udało się przedłużyć umowę z KDR ?

 

Nawiązując jeszcze na koniec do oferty zawartej tutaj https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny  chciałbym zauważyć że "nowy" lub "przenoszący numer" klient ma lepsze warunki oferty od "klienta przedłużającego" umowę. Oferta w zasadzie taka sama z tą istotną różnicą że "nowy" do 6msc abonamentu za 0 zł.

 

Chociaż bardzo chciałem umowę przedłużyć, ale odnoszę wrażenie że Orange robi wszystko żeby do tego  ostatecznie nie doszło. Emotikon: Zaskoczony 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

Oferta z KDR do 4-5 kart sim nie jest już tak atrakcyjna względem nowej oferty jak kiedyś. Jeśli weźmiesz jeden najdroższy abonament, pozostałe simki z nolimit i 10 GB można na utrzymaniu wytargować po kilkanaście zł za miesiąc.