Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wniosek o budowe światłowodu / Pominieta boczna ulica

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 20
  • 0

Wniosek o budowe światłowodu / Pominieta boczna ulica

Dzień dobry,

Chciałbym podłączyć się pod światłowód, ale obecnie w ulicy nie ma takiej możliwości (jest tylko kabel koncentryczny).

W drodze głownej jest światłowód, ale niestety ulica na której mieszkam została pominięta.

Co należy zrobić, aby powstał tam światłowód? Gdzie składać podanie/prośbę i ile takie coś może kosztować?

Z góry przepraszam, jeżeli jest to banalne pytanie, ale jestem w tym zielony (zawsze mieszkałem w bloku i tak światłowód już był).

 

Nie wiem czy to istotne ale:

Adres: Ksawerów (powiat pabianicki), ul. Bajkowa 

Długość: około 200m

Słupy PGE są wzdłuż drogi.

Jest już sieć kabla koncentrycznego firmy Toya.

Nie wiem kto jest właścicielem światłowodu na głównej stronie (jak ktoś wie jak to sprawdzić to poproszę o informację).

W załączniku dodałem mapkę jak to obecnie wygląda + na czerwono gdzie chciałbym mieć światłowód.

Pozdrawiam

 

mapka.png

 

________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52618
  • 601

Wniosek o budowe światłowodu / Pominieta boczna ulica

@Reitar  zbierz jak najwięcej zgłoszeń chetnych na swiatlowod z ulicy, zrób mapkę i opis sytuacji i wyślij na adres do korespondencji Orange.

Orange Polska S.A.

Ul. Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice 

Z dopiskiem inwestycja ftth

 

Dodatkowo możesz zrobić zgłoszenie popytu na stronie Orange I równolegle na stronie UKE

Każde zaznaczenie chęci na światłowód  pomoże 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52618
  • 601

Wniosek o budowe światłowodu / Pominieta boczna ulica