13-09-2019
12:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
12:14
Dzień dobry,
próbuję odczytać MMS poprzez stronę internetową orange.pl. Do tej pory robiłem to przez Multi box:
https://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_pim_mms?activeName=pim_mms
Niestety od kilku dni to narzędzie nie działa. Przy próbie otwarcia MMS pojawia się następujący błąd:
Wystąpił błąd w czasie działania aplikacji
Wystąpiła przerwa w działaniu aplikacji MMSC Album/Box. Spróbuj ponownie później.
Przyczyna błędu:
Naruszenie bezpieczenstwa! (akcja z nieuprawnionego serwera?)
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-09-2019
12:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
12:18
Spróbuj z innego łącza internetowego. Jeśli problem się powtarza, zgłoś to na BOK http://orange.pl/kontakt
Upewnij się że logując się nie wpisujesz adresu email (trzeba logować się danymi do tzw. starego mój Orange).
Upewnij się że logując się nie wpisujesz adresu email (trzeba logować się danymi do tzw. starego mój Orange).
1 ODPOWIEDŹ 1
13-09-2019
12:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
12:18
Spróbuj z innego łącza internetowego. Jeśli problem się powtarza, zgłoś to na BOK http://orange.pl/kontakt
Upewnij się że logując się nie wpisujesz adresu email (trzeba logować się danymi do tzw. starego mój Orange).
Upewnij się że logując się nie wpisujesz adresu email (trzeba logować się danymi do tzw. starego mój Orange).