Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostępność światłowodu

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Dostępność światłowodu

@Costacurva77  może w tym domu jakaś Firma jest, skoro instalacja światłowodu jest, szanse na światłowód też masz.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 21
  • 43
  • 1

Dostępność światłowodu

Hej mam takie pytanie, w lipcu technicy ( teltech warszawa) wieszali światłowód na słupach, wczoraj inna ekipa (ale tez teltech) pociągnęła światło do mojego mieszkania ( kamienica złożona z 7 mieszkań) oraz do jeszcze jednego mieszkania w moim budynku. Zamontowali skrzyneczke na ścianie w mieszkaniu ( nazywali to przelotówką) i pociagneli do niej kabel światłowodowy od splitera na słupie.

Moje pytanie brzmi, czy ktoś z was ma wiedzę z doświadczenia ile teraz będą trwały odbiory/testy zanim będę mógł zamówić usługę? Panowie instalatorzy nic nie wiedzieli ale w sumie się nie dziwię, nie ich Zakres kompetencji a w necie info znaleźć nie mogę, w oficjalnych kanałach nie pytam bo i tak pewnie nie wiedzą a jak wiedzą to nie powiedzą.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 28
  • 0

Dostępność światłowodu

Proponuję bardziej dogłębnie zapoznać się z RODO. W każdej chwili mogę wycofać zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Jeżeli sądzisz inaczej, takie twoje prawo. Jednak nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania. Mam ponadto prawo do "bycia zapomnianym", ale tu już sądzę, jeszcze pogłębiłem konsternację pewnych osób Emotikon: Język Emotikon: LOL


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 28
  • 0

Dostępność światłowodu

Dla uproszczenia cytat: "Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą, jest o tym informowana, zanim wyrazi zgodę. Wycofanie zgody musi być równie łatwe jak jej wyrażenie."


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Dostępność światłowodu

test o koło miesiąca trwają 🙂


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Dostępność światłowodu

@Pich70 Wniosek odnośnie bycia zapomnianym, możesz zawsze zgłosić. A czy zostanie zrealizowany to już inna historia. Zanim nazwiesz kogoś ignorantem w danej sprawie. Zapoznaj się najpierw sam odnośnie tej kwestii.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

Prawo do bycia zapomnianym nie dotyczy sytuacji, kiedy Twoje dane teletransmisyjne są przetwarzane przez ustawy szczególne. Np. adresy ip z którymi się łączysz są przechowywane przez 12 miesięcy. Dane bilingowe przez 12 okresów rozliczeniowych. Same dane osobowe znacznie dłużej aż nie będzie pełnego rozliczenia. Zanim nastąpi pełne usunięcie danych to realnie 7-10 lat.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 28
  • 0

Dostępność światłowodu

A może są archiwizowane przez operatorów na potrzeby ustaw szczególnych? Sam operator, bez nakazu służb może, cytuję: "przetwarzać" cokolwiek?, zrobić coś oprócz ich gromadzenia bez zgody? Poza tym, czy orange może po wycofaniu zgody, ot tak, zadzwonić do mnie z ofertą przedłużenia/kontynuowania umowy? Dla operatora znikam, przestaję istnieć, żeby jakkolwiek skorzystać z moich danych osobowych we własnym interesie musi ponownie uzyskać na to zgodę. A może nie mam racji?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 28
  • 0

Dostępność światłowodu

A pewnej osobie proponuję przed napisaniem postu naprawdę, ze zrozumieniem, poczytać o temacie. Bez obrazy, nikogo nie nazwałem ignorantem. A niezależnie od praktyki, mam prawo do zostania zapomnianym i jeżeli już, to z pewnością nie będę wnioskował o nie tutaj.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

Dla celów marketingowych zgodę wycofać można zawsze.

Dla innych celów - nie. Poza tym napisałeś o "przetwarzaniu" danych przez co rozumiem używaniu danych do innych celów, agregowaniu statystyk itp. Realnie 7-10 lat trwa aby Twoje dane były usunięte z systemu "zarządzania klientami" - czas liczy się od Twojej ostatniej "interakcji" (ostatnia usługa, faktura, kontakt z operatorem itp).