Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Witam

Mam problem związany z przeniesieniem numeru z sieci Play do sieci Orange. Dnia 14 stycznia podpisałem umowę Smart Plan LTE Wspólny MNP wraz z przeniesieniem dwóch numerów z sieci T-mobile oraz Play. Umowa z siecią Play kończyła się dnia 31 stycznia a w sieci T-mobile 31 marca. Pan przedstawiciel sieci Orange w sklepie Media Expert doradził mi aby umowa abonamentowa z siecią Orange rozpoczęła się z dniem 1 kwietnia czyli po zakończeniu umowy z siecią T-mobile a umowy z siecią Play nie wypowiadać i umowa ta przejdzie na czas nieokreślony i do momentu rozpoczęcia abonamentu w sieci Orange będę dalej płacił abonament w Play a 1 kwietnia numer będzie przniesiony do Orange. Tak też zrobiliśmy. Podpisaliśmy umowę i pozostało czekać do 1 kwietnia. Dnia 1 kwietnia numer z sieci T-mobile został przniesiony do Orange natomiast numer w sieci Play był ciągle aktywy w Play. Pojechałem do Pana z Orange gdzie dostałem informacjie że sieć Orange została poinformaowana że nie można przenieść numeru ponieważ numer jest nie aktywny.Wiadomość tą Orange otrzymało dnia 14 lutego natomiast do mnie nigdy takiej wiadomości nie wysłano. Pan poradził składać reklamacje w sieci Play dlaczego mój numer jest nieaktywny skoro płacę za niego abonament. Złożyłem reklamacje w Play, po czym dostałem informacje, że sieć Play nigdy nie otrzymała prośby o przeniesienie numeru do sieci Orange. Poprosiłem Pana z Orange o wniosek przeniesienia numerów po czym okazało się, że Pan sie pomylił i w wniosku wpisał, że oba numery które chcemy przeniesić są w sieci T-mobile. Pan stwierdził, że się "nie dogadaliśmy" gdzie od samego początku mówiliśmy, że jeden numer jest w t-mobile a drugi w play. Pan wysłał ponownie prośbę o przeniesienie mojego numeru tym razem już do sieci Play. Dnia 7 kwietnia otrzymałem wiadomość od sieci Orange, że planowana data przeniesienia mojego numeru nastąpi dnia 1 czerwca. Do tego czasu musiałbym płacić podwójnie abonament w sieci Play i w sieci Orange. Pan w Orange przyznaje że to jego błąd lecz nic z tym nie może zrobić jedynie co to jak już dojdzie do przeniesienia mojego numeru może wtedy złożyć reklamacje w moim imieniu do sieci Orange. Gdy poinformowałem Pana, że nie mam zamiaru płacić podwójnie abonamentu Pan powiedział że nic mu nie możemy udowodnić bo taki dokument podpisaliśmy tylko w dokumentach tych co dostaliśmy nigdzie nie ma mowy, że dwa numery są w sieci T-mobile a na zgłoszeniu o przeniesienie numerów które mi Pan wysłał nigdzie nie ma mojego podpisu. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? 

11 ODPOW. 11
Anonim

Nie dotyczy

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Możesz opisać cala sytuacje i wyslac ją elektronicznie do rzecznika sieci Orange.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Na pewno na pełnomocnictwie o przeniesienie numeru jest Twój podpis, bo obecnie i tak są wysyłane skany przez UKE, więc data nie byłaby potwierdzona. Być może tylko Twój egzemplarz jest taki.

Moim zdaniem warto wycofać przeniesienie numeru i złożyć w innym trybie. Ew złożyć reklamację w Orange z oczekiwaniem bezpłatnego abonamentu do tego czasu.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Przy wysyłaniu ponnownego zgłoszenia o przeniesienie numeru tym razem już do sieci Play także nic nie podpisywaliśmy 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

A na jaki okres czasu dałeś poprzednie pełnomocnictwo? zwykle to jest miesiąc.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 84
  • 77
  • 0

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Witam Proszę zadzwonić po numer *100 albo 501100100

 

Proszę bardzo

 

Pozdrawiam

Piotr


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

a co jest pod nr 501100100?
Anonim

Nie dotyczy

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy


Piotrekk85 napisał(-a):
a co jest pod nr 501100100?

Dziwny numer lepiej skorzystać z aplikacji Mój Orange

 

________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

to kiedyś był BOK idei ale teraz

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy

Pewnie i tak nic z tym juz nie można zrobić Emotikon: sfrustrowany W Media Expert na drugi raz nie podpisuj żadnych umów.