Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

W grudniu 2016 została przeze mnie podpisana umowa na przeniesienie numeru telefonu stacjonarnego do Orange. Umowa u starego operatora miała się skończyć w styczniu. W lutym i w marcu przyszły rachunki od starego operatora a od Orange nic nowego. Okazało się jednak, że ta nowo podpisana umowa nie jest ważna, poniewasz pracownik Orange pomylił jedną cyfrę w numerze. W styczniu była podpisywana umowa na przeniesienie 2 numerów komórkowych do pakietu wspólnego i ta umowa przeszła bez problemu, a wtedy nikt nie powiadomił mnie o tym , że umowa podpisana miesiąc wcześniej nie jest ważna. Sprawa została zgłoszona telefonicznie i dopiero w kwietniu przyszła odpowiedź, żeby przyjść do salonu i podpisać nową umowę. Niestety w salonie okazało się, że umowa u starego operatora została przedłużona na kolejne 2 lata ( w starej umowie był punkt w którym pisze, że umowa będzie przedłużona na 2 lata, chyba, że zgłosi się wypowiedzenie w terminie 30 dni przed końcem starej umowy). Niestety okres na wypowiedzenie tej przedłużonej umowy minął i teraz kara wynosi ponad 50 zł za każdy miesiąc do końca trwania umowy. Nikt nie powiadomił mnie o niczym ani podczas wizyty w Orange w celu przeniesienia numerów mobilnych, ani też telefonicznie lub mailowo, a zazwyczaj gdy kończy się jakakolwiek umowa to dzwonią po kilka razy w tygodniu. Co ciekawe pracownik który przyjmował umowę i się pomylił już tam podobno nie pracuje, a powiedział to pracownik który pracuje tam stosunkowo krótko. Problem jest poważny, bo u starego operatora opłata miesięczna wynosi minimum 56 zł, a jeśli się dzwoni to znacznie więcej, a w Orange udało się wynegocjować 32,5 zł. Teraz nie wiem co można zrobić, ponieważ chcę przenieść ten telefon stacjonarny, ale nie mogę zrezygnować bez kary ze starej umowy. Co można w tej sprawie zrobić?

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

W tak indywidualnej sprawie Ci nie pomożemy na nasz Orange. Wyślij reklamację do BOK np. przez Mój Orange.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

@bozenawilk  zastanawiam się dlaczego tak długo czekałeś z tą sprawą? Zwłaszcza, że jak piszesz osoba która wprowadziła błedny numer już nie pracuje... i dlaczego nie zgłaszałeś sprawy gdy otrzymywałeś faktury od dotychczasowego dostawcy a nie było od Orange?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

Stwierdziliśmy, że może to ostatnia faktura i specjalnie nikt się tym nie przejął. dobpieo po otrzymaniu 2-giej faktury zareagowaliśmy, niestety nie załatwiliśmy tego od rzu w salonie lecz telefonicznie co niestety trwało.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie


bozenawilk napisał(-a):

Stwierdziliśmy, że może to ostatnia faktura i specjalnie nikt się tym nie przejął. dobpieo po otrzymaniu 2-giej faktury zareagowaliśmy, niestety nie załatwiliśmy tego od rzu w salonie lecz telefonicznie co niestety trwało.


@bozenawilk Rozumiem, że podjęliście już kroki zmierzające do wyjaśnienia i pozytywnego załatwienia sprawy, czyli na początek kontakt z BOK Orange, tak jak podpowiada Piotrek.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

Tak, jak na razie czekam na kontakt. Mam nadzieję, że uda się coś załatwić bo przepłacanie ponad 40 zł na miesiąc mi nie pasuje.

Anonim

Nie dotyczy

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

W takiej sytuacji proponuję również próbę kontaktu z rzecznikiem sieci Orange. Jeśli błąd leży po stronie Orange to.....powinien przyjąć to na klatę.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

Pracownik salonu powinien Cię przede wszystkim uświadomić nt. zasad przenoszenia numerów stacjonarnych. Tu w większości wypadków data przenoszenia nie jest znana w kilka dni i musisz czekać na info. Szkoda, że nikt nie uprzedził, że brak info nie jest dobrą wiadomością.

Na razie proponuję poczekać na odpowiedź na reklamację.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

No i nie przyjęli zgłoszenia, przysłali ankietę na temat obsługi tej sprawy. No cóż chyba trzeba do nich po raz kolejny w tej sprawie osobiście jechać. Niestety w tej sprawie zawalili totalnie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Pomyłka pracownika i brak informacji o tym fakcie

Jak nie przyjęli zgłoszenia? Reklamacja zawsze musi być przyjęta, choć nie zawsze rozpatrzona pozytywnie. W salonie też nie wiele pomogą na miejscu poza ponowieniem przeniesienia numeru, ale nie w kwestii opłat. Sugerowałbym wysłanie zgłoszenia po zalogowaniu na Mój Orange.