Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

Witam.

W dniu 29.05.2017 złożyłem zamówienie przez infolinie Orange dotyczące przeniesienia numeru z P4. Następnego dnia z samego rana otrzymałem wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i instrukcjami jak przygotować się na przyjazd kuriera.

Jakoże kurier nie pojawił się do dzisiaj zadzownoiłem na infolinie - dowiedziałem się że w systemie nie ma żadnego zamówienia, a przecież mam potwierdzenie.

 

Ktoś mi wyjaśni o co chodzi i co mogę zrobić w tej sprawie?

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

Zgłoś reklamację na BOK i podaj numer zamówienia. Być może Twoje zamówienie z jakiś powodów zostało anulowane. Sprawdź również skrzynkę "spam". Może tam dostałeś jakieś inne wiadomości od Orange. Pozdrawiam. 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

W emailu nie ma żadnego numeru zamówienia. Jest tylko info że zostało przyjęte, przenoszony numer, numer tymczasowy etc.

Spam pusty.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

A na jaką infolinię dzwoniłeś? Bo zamówienia internetowe widzą doradcy infolinii e-sklepu a nie infolinii ogólnej i na odwrót. Nr do e-sklepu to 510700700.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

Zamówienie składałem przez infolinie ( 510 100 100 ) i pod tym numerem kontaktowałem się w sprawie sprawdzenia statusu zamówienia. Jutro spróbuję pod tym numerem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

To niestety może być problem z wyszukaniem zamówienia... a dostałeś smsem nr listu przewozowego?
ps. nie dzwoń na drugi nr bo źle przeczytałem pierwszy wpis, przepraszam

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

Nie dostałem.

Dostałem tylko email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. 

Brak w nim jakiegokolwiek numeru zamówienia, jest tylko info o numerze telefonu do przeniesienia oraz tymczasowym numerze telefonu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

A to była oferta łączona z usługami stacjonarnymi czy tylko na komórkę?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

Łączona z Neostradą ( nie orange Love ) Smart Plan LTE Wspólny


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.

A doradca poruszał kwestię zgody na aktywację? czy coś takiego? sugerowałbym ponowny kontakt z BOK ogólnym 510100100 i niech doradca przeszuka wszystkie konta klienta po Twoim numerze PESEL