- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy.
To jak traktujecie klientów jest niewyobrażalne. Jestem w Państwa siecie od kilkunastu lat. Przedłużyć umowy w aplikacji nie mogę. Przez czat co chwile rozłącza. Nagle błąd techniczny, albo konsulant sam zamknie. Potem ponownie trzeba się łączyć i od nowa tłumaczyc co się chce. Konsultant pisze ze zadzwoni i nikt nie dzwoni. Porażka. Znizki macie lepsze dla nowo przychodzących niż dla stałych klientów. Odpychacie od siebie klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy.
@Kinzi niestety swoje frustracje przekazujesz tylko innym użytkownikom Orange. Jeżeli chcesz, aby Twoje uwagibtrafiły do Orange, trzeba skorzystać z z kontaktu podanego w linku:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Wtedy będzie pewność, że Twoje uwagi trafią do Orange, nie do użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy.
@Kinzi zauważ jedno, to forum samopomocowe użytkowników takich jak Ty, na forum próbujemy pomagać sobie nawzajem, nie jesteśmy pracownikami Orange (pracownicy to zespół moderujący forum) więc wylewanie na nas swoich żali nie na wiele się zda. Proponuję to samo co kolega @ketrasaArtur .