Ujednolicenie systemu zarządzania adresami mailowymi na czacie
Miałem przyjemność bardzo kompetentnie prowadzonych rozmów (3) na czacie obsługowym i sprzedażowym. Zaniepokoiła mnie ta wewnętrzna niespójność, ponieważ w zapisach rozmów albo figurował jeszcze (zlecony wcześniej) adres z rejestracji, albo nie było wcale (na sprzedażowym). Jakby tego było mało, dawno już usunięty także figurował. Pocieszające jest to, że zapisy są już prawidłowe. Jednego zapisu, mimo ponownej wysyłki na czacie, nie mam nadal, ale to nie jest istotne w tym pomyśle.
Sam pomysł widoku adresu mailowego u góry zapisu jest świetnym posunięciem, także weryfikacyjnym
02-09-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Są klienci co chcą mieć różne adresy e-mail do różnych celów.
Przeczy to idei jednego maila na PESEL z rejestracją, więc dalej mętnie ma być?
Są różni klienci, szczególnie w dużych rodzinach.
Ma być na jednego właściciela, to co ma to do rzeczy? Jak ktoś będzie miał na siebie, to na innym adresie...proste.
Są osoby co mają wiele usług chcą mieć inny adres email do faktur, inny do reklam, inny do komunikatów obsługowych. Każdy ma wybór.
Przeczy to idei konta w NMO, gdzie podajesz jeden adres. Żeby nie być gołosłownym, to ostatnia edycja uaktualniła także na forum...może to robota konsultanta, któremu zleciłem usuwanie i edycję? Bo tak to zrobiłem.
Jeden adres do logowania a nie ma konieczności używania go wszędzie.
Nie znam zasad funkcjonowania na platformie stworzonej pod NMO, więc opieram się tylko na ustaleniach z czatu, a które gdzieś tam sobie były w systemach zapisane. Przykład mojego, usuniętego konta gmail jeszcze przed migracją coś o tym zaświadcza, że jest bajzel.
Poproś doradcę by zmienił Ci wszystkie adresy email i na stacjonarnych i na mobilnych na jeden a stare usunął. Trzeba się precyzyjnie wyrazić. Bez tego nigdy to się nie zmieni.
No właśnie do tego zmierzam cały czas. Była prośba na czacie, potem zmiana (NMO i NO), i e-faktura na nowy, a na czacie obsługowym dzisiaj w zapisie nieaktualny, a potem spytał o jeszcze starszy, już usunięty, natomiast na sprzedażowym Bóg wie co było, bo nie pokazał się żaden. O tym ten pomysł mówi, by czat był odzwierciedleniem jednego adresu. To czeski błąd, bo przy weryfikacji są inne pytania. Ty możesz natomiast samodzielnie i dowolnie podać do zapisu, do Zgłoś błąd...chyba, że im coś w zgłoszeniu nie będzie grało. Ale konto ma jeden adres i kropka.
Problem indywidualny - zamykam pomysł.
Status zmieniony na: Zamknięty