Temat z etykietą "czego dotyczy Twoje pytanie", czyli inaczej-błąd na stronie
Proponuję rozwinięcie myśli @Artura, dotyczącą zakładania nowych tematów z zauważonymi błędami na stronie NO, o nieuwzględnianie ich w oznaczaniu rozwiązań. Motywuję to tym, że to nie my je usuwamy, tylko odpowiedzialne osoby za swoje "działki". Jedynym argumentem, aby pozostawić furtkę do oznaczania, mogłaby być jakaś wewnętrzna forma weryfikacji osób władnych rozwiązać konkretny problem po ich aktywności. Potwierdzenie przyjęcia do wiadomości i zobowiązanie przyjrzenia się temu, byłoby właściwym momentem do "odfajkowania" przez moderatorów, a nie przez nas. Dzisiejszy przykład z dylematem: @Piotrek albo @Agnieszka w temacie Strona pomocy technicznej skłonił mnie do takich przemyśleń.
10-10-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Trochę nie rozumiem. Chodzi o dodanie nowej etykiety czy innego działu?
@Piotrekk85, ani to, ani to drugie. W zakładanych nowych tematach nt. funkcjonowania NO, mamy, wg. prośby @Artura, opisywać błędy. My na chwilę obecną także mamy możliwość oznaczania rozwiązań (nawet sobie). Ja proponuję, by było to w gestii moderatorów (jak już), a oznaczanymi byliby wyłącznie pracownicy zespołu, do których kompetencji dotyczy dany problem, czy zagadnienie. Wczytaj się w tekst tematu Strona pomocy technicznej, to zrozumiesz o co kaman.
Hm, nie wiem. Wydaje mi się, że Nasz Orange jest mimo wszystko stroną w stylu Q&A (pytania i odpowiedzi) i to lepiej chyba lepiej by sam zgłaszający/pytający miał "władzę" w temacie czy jest sprawa/błąd został rozwiązany czy nie.
@Piotrekk85, gdyby nie było prośby ze strony @Artura, nie drążyłbym tematu. Niech się więc wypowie @Artur sam. Obracasz się wokół mniej istotnego szczegółu, który Ci zapewne umknął, albo celowo go omijasz. Rankingi, to przede wszystkim dojrzałe spojrzenie na oznaczane rozwiązania. W tym konkretnym przypadku, pozbawiłbym możliwości decydowania o rozwiązaniu problemu natury technicznej, (w funkcjonalności NO) przez członka Społeczności. Moderatorzy mają wiedzę oraz możliwości wpływania na bieg zdarzeń w kwestii zgłaszanego problemu. Czym innym są problemy oferowanych usług, oraz powiązanych z nimi kont. Forum jest tylko swoistym "konfesjonałem" i mamy prawo wymagać, aby "klęcznik" był jak najmniej uciążliwy
Rozumiem ideę, zwłaszcza w kontekście ostatniej "plagi" oznaczania rozwiązań, które niekoniecznie są rozwiązaniami, ale nie zawsze "eksperci wiedzą lepiej" i chyba nie bylibyśmy w stanie zapewnić wystarczającej liczby ekspertów do sprawdzania każdej odpowiedzi. W sytuacjach, gdy pojawiają się wątpliwości upewniamy się przez PW, że użytkownik wie na czym polega oznaczenie rozwiązania i że robi się to, aby pomóc innym; prosimy, aby zrewidował swój wybór, jednak ostateczna decyzja należy do autora pytania. Na pewno za to pilnujemy rankingów i nie pozwolimy, aby ktoś zbierał dużo punktów za rozwiązywanie własnych pytań 😉
Czyli wszystko jasne w temacie. Zamykaj pomysł, bo szkoda "strzępić ozora"
Status zmieniony na: Zamknięty
Zgodnie z życzeniem.
@Mikołaj, dzięki