Poradniki
Brakuje takiego działu, po całości by tam była pomoc, jak czytać faktury, włączanie wyłączanie usług mobilnych i stacjonarnych, szukający pomocy znajdzie rozwiązanie w mig, powrzuca się te poradniki rozrzucone po portalu do jednego działu.
03-08-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Jest baza wiedzy/informacji. Jest sekcja "obsługa". Tu raczej potrzeba wiecew osób do tworzenia "konkretnych" tresci.
Osoba nie pracująca w Orange, chcąca pomóc musi się trochę naszukać by znaleść konkretną treść rozwiązania, "Baza informacji" jest niekompletna, ktoś to by musiał rozwinąć, patrząc realnie na stronie Orange też dużo nieaktualnych treści, są pracownicy Orange, może oni coś w temacie zrobią @Piotrekk85.
Od wielu lat jest ten sam problem. Gdyby Orange chciało robić bazę wiedzy i ją aktualizować, to dawno by zrobili. Ale póki co woli i konsekwencji nie ma.
To mnie właśnie dziwi @Piotrekk85, sieć #1! Ale to już w Gestii Orange nie mojej.
Jak zaczynałem pracę w Orange, to kiedyś sam narzekałem, nawet tworzyłem wiele, ale niestety stworzenie poradnika to nie koniec pracy. Wiele rzeczy wymaga aktualizacji. Spójrz na obecną bazę wiedzy, wiele z artykułów już zatraciła swoją aktualność. Mi już na dziś przeszła ochota. Bo i tak jeśli chodzi o forum - widać, że mało kto czyta (widać w widoku działu liczbę wyświetleń). Wątek z pytaniem o podobnej tematyce jest chętniej czytany. Nie wiem do końca czym takie coś tłumaczyć. Może poniekąd tym, że często szukając odpowiedzi pytanie w wyszukiwarki zadajemy konkretne pytanie. Jeśli ktoś już zadał je u nad, wyszukiwarka taką stronę umieści wyżej w wynikach wyszukiwania. Oczywiście można zostawać techniki neuro-lingwistycznego programowania, ale to też nie nasze zadanie (a znalezienie w Polsce dobrych specjalistów jest trudne).
Jedno jest pewne, ludzie nie szukają informacji, przecież Google większość znajduje, poradniki na Forum nawet skrótowe były by pomocne, dla tych co chcą pomagać, bo wątpię by szukający pomocy z tego skorzystała, większość wyszukiwarki na NO nie używa.
Z tego co rozmawiałem z niektórymi z zespołu NO na zlotach, to jednak trochę osób korzysta. Mimo że wyszukiwarka na NO nie jest taka jak w google.
To po co w sieci #1 jest publiczne forum ?
To chyba jasne, by klienci odpowiadali na pytania innych klientów 🙂
Piszą klienci Orange i pracownicy Orange, zawsze to więcej informacji niż na Infolinii czy czat, takie wsparcie jest potrzebne.
@Anonim, uważam, że najlepiej rozbudowaną formułą pomocy fachowej są filmiki z Orange Ekspert. Zmienia się technologia, ale starych rzeczy też jest sporo. Natomiast z mojego "oczytania" Bazy Wiedzy wynika, że ten dział jest kulawy i jak powiedział @Piotrekk85, trzeba woli, itp. Jest jeszcze aspekt speców od wszystkiego. Znajdź mi taką firmę, że poziom kompetencji równa się 100%. Tak naprawdę, pasjonaci i złote rączki więcej czasem podziałają, aniżeli niejeden fachowiec z danej dziedziny. Właśnie tacy tutaj trafiają i pomagają, w zamian mając satysfakcję, że swoich talentów nie zakopał w ziemi. Jak ja startowałem jako elektryk, to naprawdę klasy fachowiec posyłał mnie po śrubokręt, bym nie patrzał mu na ręce
Baza wiedzy to obszar, nad którym będziemy pracować. Zasada jednak jest taka, że nie powinniśmy dublować treści, które są już dostępne w innym miejscu na naszej stronie. Pomysł, zamykam, ponieważ trochę przeczy tej zasadzie.
Status zmieniony na: Zamknięty