Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie dotyczy

Poradniki

Brakuje takiego działu, po całości by tam była pomoc, jak czytać faktury, włączanie wyłączanie usług mobilnych i stacjonarnych, szukający pomocy znajdzie rozwiązanie w mig, powrzuca się te poradniki rozrzucone po portalu do jednego działu.

03-08-2018 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 45, Pionier Misji

Jest baza wiedzy/informacji. Jest sekcja "obsługa". Tu raczej potrzeba wiecew osób do tworzenia "konkretnych" tresci.

03-08-2018

Nie dotyczy

Osoba nie pracująca w Orange, chcąca pomóc musi się trochę naszukać by znaleść konkretną treść rozwiązania, "Baza informacji" jest niekompletna, ktoś to by musiał rozwinąć, patrząc realnie na stronie Orange też dużo nieaktualnych treści, są pracownicy Orange, może oni coś w temacie zrobią @Piotrekk85.

03-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Od wielu lat jest ten sam problem. Gdyby Orange chciało robić bazę wiedzy i ją aktualizować, to dawno by zrobili. Ale póki co woli i konsekwencji nie ma.

03-08-2018

Nie dotyczy

To mnie właśnie dziwi @Piotrekk85, sieć #1! Ale to już w Gestii Orange nie mojej.

03-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Jak zaczynałem pracę w Orange, to kiedyś sam narzekałem, nawet tworzyłem wiele, ale niestety stworzenie poradnika to nie koniec pracy. Wiele rzeczy wymaga aktualizacji. Spójrz na obecną bazę wiedzy, wiele z artykułów już zatraciła swoją aktualność. Mi już na dziś przeszła ochota. Bo i tak jeśli chodzi o forum - widać, że mało kto czyta (widać w widoku działu liczbę wyświetleń). Wątek z pytaniem o podobnej tematyce jest chętniej czytany. Nie wiem do końca czym takie coś tłumaczyć. Może poniekąd tym, że często szukając odpowiedzi pytanie w wyszukiwarki zadajemy konkretne pytanie. Jeśli ktoś już zadał je u nad, wyszukiwarka taką stronę umieści wyżej w wynikach wyszukiwania. Oczywiście można zostawać techniki neuro-lingwistycznego programowania, ale to też nie nasze zadanie (a znalezienie w Polsce dobrych specjalistów jest trudne). 

03-08-2018

Nie dotyczy

Jedno jest pewne, ludzie nie szukają informacji, przecież Google większość znajduje, poradniki na Forum nawet skrótowe były by pomocne, dla tych co chcą pomagać, bo wątpię by szukający pomocy z tego skorzystała, większość wyszukiwarki na NO nie używa.

03-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Z tego co rozmawiałem z niektórymi z zespołu NO na zlotach, to jednak trochę osób korzysta. Mimo że wyszukiwarka na NO nie jest taka jak w google.

03-08-2018

Nie dotyczy

To po co w sieci #1 jest publiczne forum ?

04-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

To chyba jasne, by klienci odpowiadali na pytania innych klientów 🙂

04-08-2018

Nie dotyczy

Piszą klienci Orange i pracownicy Orange, zawsze to więcej informacji niż na Infolinii czy czat, takie wsparcie jest potrzebne.

04-08-2018

Nie dotyczy

@Anonim, uważam, że najlepiej rozbudowaną formułą pomocy fachowej są filmiki z Orange Ekspert. Zmienia się technologia, ale starych rzeczy też jest sporo. Natomiast z mojego "oczytania" Bazy Wiedzy wynika, że ten dział jest kulawy i jak powiedział @Piotrekk85, trzeba woli, itp. Jest jeszcze aspekt speców od wszystkiego. Znajdź mi taką firmę, że poziom kompetencji równa się 100%. Tak naprawdę, pasjonaci i złote rączki więcej czasem podziałają, aniżeli niejeden fachowiec z danej dziedziny. Właśnie tacy tutaj trafiają i pomagają, w zamian mając satysfakcję, że swoich talentów nie zakopał w ziemi. Jak ja startowałem jako elektryk, to naprawdę klasy fachowiec posyłał mnie po śrubokręt, bym nie patrzał mu na ręceEmotikon: Język

04-08-2018

Zespół Nasz Orange

Baza wiedzy to obszar, nad którym będziemy pracować. Zasada jednak jest taka, że nie powinniśmy dublować treści, które są już dostępne w innym miejscu na naszej stronie. Pomysł, zamykam, ponieważ trochę przeczy tej zasadzie.

05-11-2018

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty