Poprawienie wadliwiej funkcjonalności Nasz orange - wyślij wiadomość
Po kliknięciu w czyjś login i kliknięciu "Wyślij wiadomość" nie jest tworzona wiadomość zaadresowana do tej osoby lecz otwierana skrzynka odbiorcza i okno odpowiedzi w wątku który mamy najwyżej w skrzynce odbiorczej.
Nie rozumiem dlaczego podstawowe testy funkcjonalne tego nie wyłapały ale warto to poprawić.
22-07-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@gk2a6 mi takie rozwiązanie pasuje i nie wiem po co to zmieniać, działa to dobrze a potwierdzeniem na to może być fakt że nikt do tej pory nie zgłaszał problemów/niedogodności związanych z takim a nie innym działaniem funkcji "Wyślij wiadomość'.
Ewidentnie widzę tu problem. Już parę razy wysłałem przez to wiadomość nie do osoby w której profilu nacisnąłem wysłanie wiadomości ale do tej której wątek miałem jako ostatni w skrzynce odbiorczej.
Raczej przed wysłaniem wiadomości należy sprawdzić do kogo się wysyła, czyż nie mam racji?
Wyślij wiadomość kliknięte na profilu danej osoby powinno otwierać ekran z wysłaniem wiadomości do tej a nie innej osoby i tyle. To że tak nie jest jest mylące.
Wysyłam dużo wiadomości na PW do różnych osób i nigdy nie miałem z tym problemu aby wysłać nie do tej osoby do której chciałem.
@gk2a6 w tej chwili działa to tylko dla nowych wiadomości i wymaga 2 "klików", tzn. po wyborze "wyślij wiadomość" z profilu danego użytkownika otwiera się Twoja skrzynka odbiorcza i jeżeli tam wybierzesz ikonę nowej wiadomości, to nick uzupełni się automatycznie. Myślę, że częściowo odpowiada to na Twój pomysł, ale rozumiem, że nie do końca.
Temat nie ma wysokiego priorytetu, ale pomysł pozostawiamy otwartym. Jak uporamy się z pilniejszymi rzeczami, to przeanalizujemy możliwość poprawki.
@Aśka_M nic nie trzeba poprawiać, funkcja działa dobrze 👍 i proponuję zostawić tak jak jest (moim skromnym zdaniem 😉).
Funkcja działa dobrze? Że wyślij wiadomość nie powoduje wysłania wiadomości do kogoś? Próba pokazania komuś oczywistej UXowej nieprawidłowości to tutaj niczym walenie głową w mur - "tak ma być". Nie wierzę.
@gk2a6 właśnie wysłałem do Ciebie wiadomość (bez problemu), uważam że szukasz "dziury w całym" i sam stwarzasz problemy.
@slav72mając doświadczenie wieloletnie w tych obszarach mogę to skomentować tylko w jeden sposób:
xD
@gk2a6 jeżeli wykonanie dwóch kliknięć i spojrzenie do kogo się wysyła wiadomość sprawia Ci aż taką trudność...
Jest to skrajnie nieintuicyjne i Orange jest tu absolutnym wyjątkiem w internecie pod względem UXu, logiczności, spójności i intuicyjności funkcji. Jeśli ktoś tego nie rozumie - faktycznie marny mój feedback. Mam wrażenie że udzielają się najbardziej pracownicy pod różnymi nickami którzy szukają tylko powodu aby czegoś nie poprawić. Smutne.
@gk2a6 może jest to nieintuicyjne ale "jakoś" działa, co nie znaczy że próbując coś "poprawić", mogą to sknocić (przykładem niech będzie logowanie/wylogowywanie z forum, próbując to kiedyś naprawić - zepsuli, ale to przeszłość). Co do zarzutu to mogę Cię zapewnić że jestem tylko klientem/użytkownikiem nie pracownikiem operatora.