Niedostępność chatu - natychmiastowa informacja lub możliwość wprowadzenia zgłoszenia
Obecnie jeśli klient próbuje zainicjować chat z obsługą poza godzinami pracy jest wpuszczany w proces nawiązywania połączenia tylko po to żeby na końcu czyli w momencie gdy już jest okno chata dowiedzieć się że nic z tego. Jest to niepotrzebna strata czasu klienta - należy nie wpuszczać klienta w taki proces od razu dając informację że jest to niemożliwe w danym momencie. Idealnie byłoby gdyby była do wyboru alternatywa w postaci założenia zgłoszenia bez kontaktu.
_________________
*Zmiana nazwy pomysłu na bardziej odpowiadającemu tematyce - moderator Wojciech.
22-07-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Można również dodać taka informację przy opcji wejścia na czat. Tak samo jak przy opcji Potrzebuje pomocy - Klienci indywialni oraz Zaawansowane usługi mobile.
Status zmieniony na: Realizowany
Kilka miesięcy temu czat przeszedł spore zmiany. Poza godzinami pracy pomaga Max. Jak sobie nie poradzi, to w godzinach pracy Doradca odpisze.
Status zmieniony na: Zrealizowany
Z tym że Max pomaga to nadużycie, Max po prostu marnuje czas klienta żeby zniechęcić klienta do interakcji i zmniejszyć obciążenie żywych ludzi.
Nie zgodzę się z tym. Miałem osobiście uszkodzenie internetu. Wprowadziłem przez niego uszkodzenie w święto, bez interakcji z Doradcą. Technik był na następny dzień i usterkę naprawił. Także na swoim przykładzie mogę pokazać, że działa.