Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Niedostępność chatu - natychmiastowa informacja lub możliwość wprowadzenia zgłoszenia
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Niedostępność chatu - natychmiastowa informacja lub możliwość wprowadzenia zgłoszenia

Obecnie jeśli klient próbuje zainicjować chat z obsługą poza godzinami pracy jest wpuszczany w proces nawiązywania połączenia tylko po to żeby na końcu  czyli w momencie gdy już jest okno chata dowiedzieć się że nic z tego. Jest to niepotrzebna strata czasu klienta - należy nie wpuszczać klienta w taki proces od razu dając informację że jest to niemożliwe w danym momencie. Idealnie byłoby gdyby była do wyboru alternatywa w postaci założenia zgłoszenia bez kontaktu.

 

 

 

_________________

*Zmiana nazwy pomysłu na bardziej odpowiadającemu tematyce - moderator Wojciech.

22-07-2021 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Nie dotyczy

Można również dodać taka informację przy opcji wejścia na czat. Tak samo jak przy opcji Potrzebuje pomocy - Klienci indywialni oraz Zaawansowane usługi mobile. 

24-07-2021

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Realizowany

Zespół Nasz Orange

Kilka miesięcy temu czat przeszedł spore zmiany. Poza godzinami pracy pomaga Max. Jak sobie nie poradzi, to w godzinach pracy Doradca odpisze.

4 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zrealizowany

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Z tym że Max pomaga to nadużycie, Max po prostu marnuje czas klienta żeby zniechęcić klienta do interakcji i zmniejszyć obciążenie żywych ludzi.

4 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Nie zgodzę się z tym. Miałem osobiście uszkodzenie internetu. Wprowadziłem przez niego uszkodzenie w święto, bez interakcji z Doradcą. Technik był na następny dzień i usterkę naprawił. Także na swoim przykładzie mogę pokazać, że działa.

4 tygodni(e) temu