Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Niedostępność chatu - natychmiastowa informacja lub możliwość wprowadzenia zgłoszenia
Poziom 20, Pasjonat

Niedostępność chatu - natychmiastowa informacja lub możliwość wprowadzenia zgłoszenia

Obecnie jeśli klient próbuje zainicjować chat z obsługą poza godzinami pracy jest wpuszczany w proces nawiązywania połączenia tylko po to żeby na końcu  czyli w momencie gdy już jest okno chata dowiedzieć się że nic z tego. Jest to niepotrzebna strata czasu klienta - należy nie wpuszczać klienta w taki proces od razu dając informację że jest to niemożliwe w danym momencie. Idealnie byłoby gdyby była do wyboru alternatywa w postaci założenia zgłoszenia bez kontaktu.

 

 

 

_________________

*Zmiana nazwy pomysłu na bardziej odpowiadającemu tematyce - moderator Wojciech.

czwartek w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany