Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Kary finansowe dla sprzedawców usług Orange za oszukiwanie klientów.
Poziom 10, Poszukiwacz

Kary finansowe dla sprzedawców usług Orange za oszukiwanie klientów.

Dzień dobry.

Proponuję wprowadzić kary finansowe dla oszustów wciskających klientom usługi tylko po to, aby otrzymać premię.

Bezczelny oszust z Centrum Sprzedaży Aktywnej *** jako pierwszy nominowany.

Miałem numer komórkowy oraz starą Neostradę z numerem. Za NEO płaciłem 50 zł a za numer GSM 19,99 zł. Kilkakrotnie otrzymywałem telefonicznie oferty zmiany NEO na światłowód. Ponieważ w moim mieszkaniu mieszka kuzynka i w zupełności stara NEO jej wystarczała więc odmawiałem. Aż wreszcie skontaktował się ze mną ten oszust z informacją, że wymieniają NEO na światłowód. Po jego solennych zapewnieniach, że dotychczasowe moje opłaty zostaną w tej samej wysokości zgodziłem się. Po dwóch miesiącach (14 dni jest na odstąpienie od umowy, więc bezczel o tym doskonale wiedział) dowiedziałem się z rachunku i jego wyjaśnieniu na infolinii, że naliczone mi 40 zł za nr GSM (100% drożej) jest prawidłowe, gdyż ze starą NEO miałem nr i na tej podstawie mój abonament miesięczny za nr GSM wynosił 19,99 zł. Po przejściu na światłowód znika tradycyjny nr stacjonarny i w ten sposób tracę zniżkę na nr GSM.

Tak więc przez wyrachowanego oszusta "zyskałem" 100% podwyżkę abonamentu za GSM (za internet cena została utrzymana).

Oczywiście zerwałem umowę (płacąc 150 zł kary) i zabrałem numer GSM z Orange do innego operatora.

Tak więc proponuję, oczywiście jeżeli decydenci Orange mają honor - wprowadzenie do regulaminu kary finansowe (pozbawienie premii sprzedażowej minimum na 6 miesięcy) dla takich bezczelnych oszustów jak *** z CSA. Byż może powstrzyma to innych "kreatywnych" sprzedawców przed takimi praktykami.

Tłumaczenie, że ten oszust jest z firmy zewnętrznej nie załatwia sprawy.

 

 

 

__________________

*Usunięte Imię i Nazwisko - moderator Wojciech.

2 tygodni(e) temu w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 36, Guru *

@Adam6651 odpowiedzialność za pozyskanie klienta i jednego satysfakcja z usług powinna być nagradzana lub karana.

Mimo Twojego niezadowolenia z wprowadzenie Ciebie w błąd, nie powinno publicznie podawać się nazwisk osób. Nawet niech będzie to podwykonawca.

 

Twoją obroną przed niekorzystną umową jest jeszcze rezygnacja w ciągu 14 dni, w przypadku podpisanej poza siedzibą operatora. Warto zawsze przeczytać podpisaną umowę lub zapytanie na czacie czy infolinii, jeśli czegoś się nie rozumie. 

2 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Przykro mi, ale pomysł musi zostać zamknięty. Czy takie kary były/są/będą jest sprawą między pracodawcą a pracobiorcą i nie mogą być podawane publicznie. Jeżeli zostałeś w jakiś sposób oszukany, to możesz swoich racji dochodzić w reklamacji. Do tego ważne są zapisy umowy i tą należy z uwagą przeczytać, a w razie braku jej zaakceptowania przysługuje Ci odstąpienie do 14 dni, jeżeli umowa sporządzona poza lokalem przedsiębiorstwa.

2 tygodni(e) temu

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty