Ankieta telefoniczna od Orange
Dzisiaj, po niemal tygodniu, odebrałem połączenie z nr.797002597 nt. podzielenia się wrażeniami z ostatniej wizyty w salonie Orange. Wizyta podyktowana była tylko wymianą uszkodzonego routera, która nie wymagała innych czynności. Natomiast w ankiecie padają standardowe pytania dotyczące zakupionych usług. Dlatego proponuję rozważenie skonstruowania ankiet także pod innym kątem. Kto w Orange wie, o czym mówię, a klienci tylko są odbiorcami ankiet, niech spojrzy na dobór pytań, dostosowanych do celów konkretnej wizyty. Jeżeli więc nie będzie poparcia ze strony forumowiczów, to niech przynajmniej Zespół NO "popchnie" temat dalej
25-01-2020 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Ankieta zwrotna po kontakcie z Orange ma na celu zbadanie opinii Klientów w różnych aspektach. Nie zawsze mamy wystarczającą wiedzę na temat przyczyny kontaktu czy wizyty, aby odpowiednio ją spersonalizować. Tam, gdzie jest to możliwe taka personalizacja ma miejsce.
Status zmieniony na: Zamknięty