Komunikaty w języku polskim, czy angielskim?
Czytając ten wczorajszy temat, odnoszę nieodparte wrażenie, jakby ktoś celowo zmuszał klientów Orange do posiłkowania się translatorem. Jeden pomysł wcielą w życie, to drugi musi czekać w kolejce na realizację. Czy nie można było w trakcie tworzenia NMO opracować komunikatów w ojczystym języku?
"Coś poszło nie tak z prośbą:
W żądaniu nie podano MSISDN!" Dlatego proszę pochylić się z troską nad tematem pomysłu
22-10-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
To są błędy których nie powinno być wcale. Czy w języku polskim czy angielskim, to już mniejsze znaczenie 🙂
Nie zgadzam się, ponieważ nie ma idealnego świata. Dlatego komunikaty były, są i będą...byleby dostosowane pod każdego klienta.
Z racji kolejnych wersji aplikacji temat jest nieaktualny - w najnowszej nie trafiliśmy na opisywaną sytuację.
Status zmieniony na: Zamknięty