Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

Chat dostępny 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22

Witam,

z racji, że Orange bardzo ogranicza możliwości kontaktu ze sobą (usunięto e-mail kontaktowy, brak formularza kontaktowego, brak czatu w niedzielę, brak wsparcia technicznego w nd na infolinii) wnoszę o uruchomienie co najmniej jednego kanału kontaktowego (najlepiej CHAT) w formie 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22.

 

Powód, argumenty:

1) j/w, brak ciągłości obsługi technicznej

2) kulawe Mój Orange, które m.in. nie zawiera odpowiednich narzędzi np. do zarejestrowania zgłoszenia

23-05-2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Zespół Nasz Orange

Witaj. Dlaczego napisałeś że brak obsługi technicznej? Całą dobę koledzy są z pomocy technicznej na infolinii.

23-05-2019

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

W niedzielę dzwoniąc na infolinię podaną w zakladce kontakt dostałem komunikat, że obsługa możliwa jest od pon do sb. Stąd pomysł.

Druga sprawa: połączenie jest płatne i nie opłacalne.

23-05-2019

Nie dotyczy

@jurak  jeśli zgłoszenie jest sensowne/poważne, to można prosić o zwrot kosztów, więc nie narzekaj, mi wszystkie koszty połączeń BOK zwrócił.

Tak na marginesie Czat to tylko proste sprawy załatwia, telefonicznie załatwisz więcej. Sens tego pomysłu moim zdaniem mało realny, nie wdrożą go w życie.

23-05-2019

Poziom 45, Pionier Misji

A dzwoniłeś na infolinię dla małych firm czy inną?

23-05-2019

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

Konkretnie na numer 510 100 100.

23-05-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Dziwne. To numer dla klientów indywidualnych. Jeśli to numer na konsumenta w taryfie dla klientów indywidualnych, nie powinieneś mieć takiej informacji o dostępności do soboty. Może to był bug. Obsługa firm jest jedynie ograniczona.

23-05-2019

Ron
Poziom 36, Nawigator Galaktyczny

Czat wiecej wnosi niż telefon. Sam niejednokrotnie załatwiam wszystko. Dla mnie dobry pomysł, więc proponuje popierać. 

23-05-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Za pracą parę godzin w weekendy na jedną zmianę - to można rozważyć. Ale całą dobę - lepiej rozwijać serwisy automatyczne i więcej opcji online z botem. I tak usługi drożeją więc takie coś tylko powiększy opłaty.

23-05-2019

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

@Piotrekk85automatyzacja jest wskazana. Zróbcie więc formularz do zgłaszania wszelkich spraw z poziomu MO.

23-05-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Formularz to nie automatyzacja. To jeszcze większe koszty albo dlugie czekanie. Moze kiedyś pojawi się zapowiadany asynchroniczny czat (piszesz kiedy chcesz a doradca odpisuje w godzinach pracy).

23-05-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Poza tym "zróbcie". Mogę Ci zrobić formularz w html ale i tak Orange go nie będzie używać. 

24-05-2019

Pracuję w Orange

Dajcie pracowniką odpocząć w niedzielę

25-05-2019

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Bardzo dobry pomysł, brakuje mi całodobowego czata, bo sprawnie tam załatwiają sprawy jednak wątpię, że to wprowadzą, bo czat obsługuje biurowiec w Szczecinie, który pracuje o określonych godzinach. Czat powinni przenieść do ogólnego call center, wówczas możliwe będzie całą dobę wsparcie.

29-05-2019

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

Bardzo dobry pomysł brakuje całodobowego czatu i tak jak wyżej koleżanka Sandrusia napisała że powinni przenieść do ogólnego call center. I druga rzecz która mi się nie podoba to płatne połączenia do biura obsługi dzwoniąc z innej sieci np T-mobile  jak wcześniej byłem póki nie przeszedłem do Orange to za połączenie z biurem obsługi nic nie płaciłem. Więc szkoda że klient mając usługi w Orange musi płacić za połączenie z doradcą. Więc zostaje czat całodobowy albo bezpłatne połączenia do biura obsługi.

02-06-2019

Ron
Poziom 36, Nawigator Galaktyczny

@RaDo_sny , mogą to robić inni pracownicy zatrudnieni dodatkowo na weekendy jak obecni będa przepracowani Emotikon: Bardzo szczęśliwy Z resztą FLEX chyba ma opcję 24h Emotikon: Szczęśliwy

02-06-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Ale Flex nie ma obsługi w innych kanałach jak np stacjonarnych punktach poza wydaniem sim. Klienci indywidualni mają całodobową infolinię.

02-06-2019

Poziom 15, Badacz Przestworzy

A teraz czat nie działa we wszystkie dni robocze, 7-21:30? 🙂 Wystarczy napisać w piątek zamiast w sobotę. Jeśli, jak rozumiem, chodzi głównie o przekazanie zgłoszeń itp., to chyba nie ma konieczności przekazywać je w weekend akurat lub w święta? Infolinia w sprawie zgłoszeń technicznych nie działa przypadkiem 24h/7 dni?

03-06-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Zgłoszenie techniczne można zgłosić przez całą dobę przez bota na czacie. 

 

Dla mnie pomysł nierealny. Albo postawmy sprawę jasno: abonament droższy o 10-20 zł i mamy obsługę 24/7 jak we flex. Tanio i całą dobę się nic nie uda.

03-06-2019

Ron
Poziom 36, Nawigator Galaktyczny

FLEX się udało Emotikon: Bardzo szczęśliwy

03-06-2019

Zoe
Pracuję w Orange

Akurat chat obsługują również inne lokalizacje np. Białystok. Chat stawia na edukację Klienta - ponad 70% spraw z którymi Klienci się kontaktują są w stanie zrealizować/sprawdzić sami w kanałach samoobsługowych. O ile się nie mylę, uszkodzenie Neostrady, telefonu lub telewizji może zgłosić przez aplikację Mój Orange ?  Uszkodzenia usług mobilnych i tak chat nie rozpatrzy a przekaże dalej do Działu Technicznego, który działa w dni robocze, więc równie dobrze można poczekać do poniedziałku do godziny 7 rano ze zgłoszeniem 🙂

02-07-2019