Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie dotyczy

Śledzenie przesyłki zamówień

Czy można poprawić skuteczność potwierdzania, że przesyłka zamówienia została wydana firmie kurierskiej? Potwierdzenie takie to standard w firmach kurierskich, a nie rozbieżności pomiędzy rozmową telefoniczną z zamówieniem, jej wklepaniem do systemu, a przygotowaniem zamówienia i wysyłką umowy z ewentualnymi urządzeniami.

12-09-2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 45, Pionier Misji

Każdy klient który podaje do kontaktu numer komórkowy w dowolnej sieci otrzymuje numer listy przewozowego. Nie wiem co jeszcze chcesz śledzić? Proces logistyczny wewnątrz Orange?

12-09-2019

Nie dotyczy

O ile mnie pamięć nie myli, zatelefonował tylko kurier przy poprzedniej umowie, więc nie byłbym tego pewien, czy logistyka działa poprawnie. 

12-09-2019

Poziom 45, Pionier Misji

A podałeś numer komórki do zamówienia czy stacjonarny?

12-09-2019

Nie dotyczy

Tak. Bodajże wcześniej miałem na maila, ale i tak była obsuwa czasowa, bo jeszcze nie wydali...coś tam...i skończyło się na dzwonieniu w tej sprawie do BOK. Nie działa to cacy. Zobaczymy, jak będzie teraz. Pięknie to wyglądało przez telefon.

12-09-2019

Zespół Nasz Orange

Opisana sytuacja wskazuje na jednostkowy problem.

24-09-2020

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty