Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Passy i ich brak wytłumaczenia

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 50
  • 271
  • 1

Passy i ich brak wytłumaczenia

Witam. Przeczytałem wiele postów z tego forum na temat Video/Game Passów, jednak nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Jestem uczniem/studentem(Nie wiem które wybrać żeby nikogo nie urazić), więc internet jest mi potrzebny do nauki zdalnej. Plan 30gb -30zł bo w tych czasach najłatwiej go utrzymać. Wykupiłem sobie Video Pass(YouTube był akurat jest must have żeby posłuchać muzyki czy pooglądać coś z zamiarem odstresowania, a że wiem że dużo korzystam to trzeba było kupić) oraz Game Pass(Rozmowy ze znajomymi tudzież do niedawna e-lekcje). Chciałem się dopytać jakie "akcje" są zawarte w Game Pass a precyzując Discord. Czy udostępnianie ekranu/ oglądanie udostępnionego ekranu zalicza się w Game Pass czy dotyczy to tylko rozmów na kanale głosowym/tekstowym?
W tydzień wykorzystałem 18GB(22 w całości nie liczę paru aktualizacji gier których niestety nie zauważyłem, a były ustawione na "auto")mimo wykupienia passów. Słyszałem, że aplikacja/strona Teams zabiera dużo transferu lecz niestety nie dane mi jest to zweryfikować. Wiem już napewno że udostępnianie przez kabel jest dozwolone i wykupione pass'y działają tak jak powinny(sprawdzone z Video Passem). Czy byłby ktoś w stanie mi wytłumaczyć, co mogło "zabrać" transfer i czy moje podejrzenia są trafne? Potrzebuję internetu a na większy pakiet sobie pozwolić nie mogę więc każdy GB się liczy.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 302
  • 819
  • 9

Passy i ich brak wytłumaczenia

Wszystko to, co robicie w aplikacjach uwzględnionych w Passach nie jest wliczane do limitów. Operator nie ma możliwości rozróżnienia, czy np w YouTube oglądacie film, czy też streamujecie.