Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 91
  • 0

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)

Przeniosłem numer do Rodziny z T-mobile. Potrzebny był internet dla osoby która mieszka na wsi i szuka najlepszego rozwiązania. Wybór padł na Flex. Przeniesienie poszło gładko. Niestety internet od Orange na wsi nie wypalił. Po kilku dniach testów karta trafiła do kosza a plan został zakończony. Tzn. próbowałem zakończyć bo komunikat w aplikacji oznajmił, że usługa trwa dalej w najlepsze do końca miesięcznego okresu planu. Na moje pytanie do Flex: dlaczego nie mogę zrezygnować po kilku dniach, skoro mam 14 dni na odstąpienie od umowy - dostałem info, że okres planu liczy się nie od dnia uruchomienia a od dnia, kiedy T-mobile zgodził się na przeniesienie numeru.😂 Ale to było miesiąc temu!!! Czy ktoś miał taki przypadek? Dla mnie to jakieś oszustwo. Tym bardziej, że dzielna załoga Flexa nie potrafi wskazać regulaminu, gdzie ma to być opisane.

 

 

_________________

*Zmieniona nazwa tematu - moderator Wojciech.

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)

@Stanek1 to z Twojego opisu wnioskuję, że numer został przeniesiony do T-Mobile przed upływem 14 dni od uruchomienia usługi. Sprawdzałeś w apce, czy zwrot nie przyszedł przypadkiem na konto skarbonki? Może zwrot zostanie wykonany po miesiącu na Twoje konto przez firmę BlueMedia, bo to właśnie ta firma pośredniczy w płatnościach FLEX.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 361
  • 10

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)

Proponuję złożyć reklamację na czacie, plan aktywuje się dopiero po przeniesieniu numeru wtedy gdy numer jest w orange flex. Od tego momentu liczy się ''umowa'. Myślę ze reklamacja powinna sprawę rozwiązać na twoją korzyść

@ketrasaArtur on twierdzi ze karta poszła do kosza i plan został zakończony przed upływem 14 dni od aktywacji , rozumiem ze numer nie został nigdzie przeniesiony tylko został wyłączony, bo tylko w takim przypadku można się domagać zwrotu opłaty za  plan.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 91
  • 0

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)

Złożyłem reklamację i dostałem odp. że plan zaczyna się od momentu wyrażenia zgody na przeniesienie od starego operatora. Trochę to dziwne, więc poprosiłem o konkretny zapis regulaminu. Do dziś nie dostałem. Poczekam jeszcze a potem piszę do UKE. Flex uważam za dobry pomysł ale nie lubię być oszukiwany.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 361
  • 10

Brak zwrotu za wcześniejsze zakończenie planu (do 14 dni)

trochę to dziwne bo zgodę możesz dostać w przypadku abonamentu nawet powyżej 30 dni przed przeniesieniem, więc jak to się ma do 14 dni. Poza tym plan rozpoczynasz po przeniesieniu i wtedy rozpoczynasz umowę. Poczekaj na rozwiązanie reklamacji.