Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przywitaj się


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Przywitaj się

@Rafał dla 90k użytkownika przydałby się bonus na zachętę, np. punkty. W poprzednich osiągnięciach kolejnych tysięcy użytkownicy dostawali przynajmniej punkty 🤔🙂


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Przywitaj się

@Rafał  @ketrasaArtur  dobrze prawi 😁


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 50
  • 271
  • 1

Przywitaj się

Witam. Jestem nowy na forum, więc i przedstawić się by wypadało. W momencie pisania tego postu jestem uczniem/studentem 4 roku Technikum Informatycznego. Na imię mi Wiktor, mam 19 lat. Mieszkam nieopodal Warszawy. interesuję się komputerami, lubię w nich grzebać, wymieniać, składać - po prostu się nimi bawić. Nie jestem na bieżąco z nowymi technologiami, lecz ciekawość nie daje mi długo spokoju co za tym idzie bardzo dużo rzeczy wyszukuję w google. Oprócz zainteresowania Informatyką ogólno pojętą, lubię czytać na temat astrofizyki(mimo że moja wiedza na ten temat jest znikoma), zagadnień fizycznych. Mimo posiadania nie najlepszego sprzętu to lubię kombinować, czasem zajmuje mi to parę godzin.

Podróżować lubię na rowerze, niestety jednak mój niedawny towarzysz został uszkodzony do punktu w którym lepiej jest kupić używany [*]. To chyba tyle... Jeżeli na coś sobie jeszcze przypomnę to napewno dam znać, być może zauważycie to sami podczas naszych konwersacji.

Dziękuję pięknie za przyjęcie mnie do tego grona, mam nadzieję że jak najdłużej tu zabawię ❤️


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 512
  • 7920
  • 37

Przywitaj się

@Vermeil Wow, brzmi intrygująco. cat-very-happy.png Cieszymy się Wiktor, że dołączyłeś do naszej społeczności - mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej dzieląc się swoją pasją. powitanie @Vermeil.png


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Przywitaj się