Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przywitaj się

Anonim

Nie dotyczy

Przywitaj się

@cycus1996  witamy 🙂 I do pisania zachęcamy 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 35
  • 0

Przywitaj się

Mi Jest Niezmiernie Miło Powitać Tak Wspaniałą Ekipę 🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Witam Jestem klijentem Orange :)

Orange jest super siecia 🙂 polecam 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 81
  • 4

Przywitaj się

Cześć wszystkim, mam nadzieje że będę mógł tu czasem uzyskać jakieś użyteczne technicznie informacje.

Sam jestem informatykiem z kilkuletnim doświadczeniem w telekomunikacji więc też pomogę jak będzie trzeba.

Trochę mi tu na tym forum brakuje moderacji bo w wielu tematach z czysto technicznymi pytaniami widziałem jakieś wpisy zupełnie bez sensu ale mam nadzieje że się to poprawi.

 

Anonim

Nie dotyczy

Przywitaj się

@bez_nazwy masz rację. Musimy tutaj nad tym wszyscy popracować. Sam czasem schodze z tematu. Wprowadza to czasem trochę haosu. Pozdrawiam.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Przywitaj się


bez_nazwy napisał(-a):

Cześć wszystkim, mam nadzieje że będę mógł tu czasem uzyskać jakieś użyteczne technicznie informacje.

Sam jestem informatykiem z kilkuletnim doświadczeniem w telekomunikacji więc też pomogę jak będzie trzeba.

Trochę mi tu na tym forum brakuje moderacji bo w wielu tematach z czysto technicznymi pytaniami widziałem jakieś wpisy zupełnie bez sensu ale mam nadzieje że się to poprawi.

 


Witaj na pokładzie, @bez_nazwy 🙂 Pilnujemy jak możemy, nie zawsze wychwycimy wszystko, za to zawsze przyglądamy się wszystkim zgłoszeniom, więc jeśli znowu trafisz na jakiś komentarz bez sensu to śmiało korzystaj z opcji zgłaszania postu do moderacji - zajmiemy się nim 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 11
  • 0

Przywitaj się

Witam wszystkich forumowiczów Emotikon: Język