Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 03.04.2020 10:18

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1300
  • 16

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 03.04.2020 10:18

📌 W tym temacie będziemy na bieżąco informować Was o wszelkich działaniach z zakresu funkcjonowania Orange pod kątem Obsługi Klienta w związku z pandemią COVID-19.

Wątek ma charakter informacyjny - możliwość komentowania została wyłączona.

 

🕘 Wiadomości będą uzupełniane w ramach edycji wpisu - jeden wpis będzie zawierał aktualizacje z jednego dnia. Wyjątek stanowi drugi wpis w temacie, w którym aktualizujemy listę otwartych salonów Orange.

 

 

 

Obsługa Klienta:

 

- Biuro Obsługi Klienta funkcjonuje bez zmian. Ze względu na bieżącą sytuacje, oczekiwanie na połączenie z Doradcą może być dłuższe niż zazwyczaj - przepraszamy Was i jednocześnie prosimy o wyrozumiałość w tym ciężkim dla nas wszystkich czasie.

 

- Salony w centrach handlowych zgodnie z wprowadzonym przez Ministra rozporządzeniem są zamknięte. Salony Orange znajdujące się poza centrami handlowymi pozostaną czynne (lista salonów w załączniku kolejnego wpisu - będzie podlegać bieżącej aktualizacji), a pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.

 

W trosce o Wasze bezpieczeństwo zachęcamy jednak w miarę możliwości do korzystania z formy zdalnego kontaktu: samoobsługa za pośrednictwem Mój Orangewsparcie na stronie orange.pl (https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna), pytania do Naszej Społeczności na forum, czat z Doradcą (forma bezpłatna) oraz telefoniczne połączenie z BOK (zgodnie z cennikiem).

 

 

🔔 Ważne! W przypadku problemów z internetem lub TV, możecie sami przeprowadzić diagnostykę w Mój Orange bez konieczności kontaktowania się z Doradcą. Diagnostyka usług stacjonarnych jak i mobilnych dostępna jest po zalogowaniu do Mój Orange. Link kierujący bezpośrednio do diagnostyki : https://www.orange.pl/moj-orange/zglos-problem-techniczny

 

aktualizacja 16.03.2020  17:09

- Polecamy bezdotykowe formy płatności - zarówno w dostawie kurierskiej jest możliwość płatności bezgotówkowej, jak i przy e-umowie możecie wybrać paczkomat InPost i zapłacić online przed odbiorem przesyłki (a nawet otworzyć skrytkę zdalnie za pomocą aplikacji InPost). Z uwagi na okoliczności polecamy też skorzystanie z elektronicznych form płatności za usługi -  przelew, polecenie zapłaty.

 

 

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

-  Od 13 marca wszyscy Klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet. Pakiet będzie ważny w Polsce do 31 marca 2020. Aktywować go możecie wysyłając bezpłatny SMS o treści 10GB na numer 80820.

 

-  Do końca marca odkodujemy ponad 40 kanałów Pakietu Komfortowego dla wszystkich klientów telewizji kablowej Orange TV oraz ponad 50 kanałów Pakietu Extra+ dla Klientów telewizji satelitarnej

 

-  Wprowadzamy darmową dostawę kurierską umów telekomunikacyjnych (z telefonem i bez) po złożeniu zamówienia na www.orange.pl i przez infolinię 801 123 456. Standardowa stawka usługi to 9,99 zł.

 

- Z uwagi na podjętą decyzję związaną z zamknięciem części salonów Orange - sprzęt, który jest w okresie gwarancji oraz dzierżawy będzie wymieniany przez techników w ramach usuwania uszkodzeń (z tego tytułu nie będzie pobierana opłata za asystę technika).

 

aktualizacja 17.03.2020  14:01

Pokaż szczegóły

Informujemy, że podjęliśmy decyzję o dalszym przesunięciu terminu płatności faktur wystawionych od 26.02 - 19.03 - na kolejne 14 dni.

Odstąpiliśmy od naliczana odsetek i wstrzymywania naliczania rabatów.

-  Wydłużamy o dwa tygodnie terminy płatności ostatnich faktur wystawionych w okresie od 26.02.2020 do 14.03.2020 dla Klientów Seniorów (65+). Oznacza to, że na ich zapłatę Klienci mają dodatkowe 14 dni - licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Klienci Seniorzy otrzymają informację o prolongacie SMS lub mailem na adres e-faktury.

 

Od 16.03 do końca marca odkodowaliśmy wszystkim Klientom telewizji kablowej kanał Polsat News. Klienci telewizji satelitarnej mają dostęp do kanału Polsat News w ramach odkodowanego pakietu Extra+ - o czym poinformował Was już Rzecznik Orange.

 

aktualizacja 16.03.2020  16:13

- Na ten trudny czas, spędzony przez większość z Wasi w domu udostępniamy co tydzień 6 wybranych filmów, które można obejrzeć za 1zł w ramach usługi Orange VOD - dostępnej na telewizorze lub za pomocą aplikacji Orange TV Go.

W tym tygodniu filmy dostępne w promocyjnej cenie to: "Terapia małżeńska dla kochanków" (komedia), "Czerwony kapturek 2" (kino familijne), "Książe Czaruś" (kino familijne), "Słodki koniec dnia" (dramat/obyczajowy), "Złodziejaszki" (dramat), "Nowszy model" (komedia).

 

 

Prace nad kolejnymi propozycjami trwają. Zachęcamy do obserwowania strony www.orange.pl/razem

 

medicine2.jpg

11 ODPOW. 11
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 24.03.2020 16:11

 

aktualizacja 24.03.2020 16:11

W załączniku, lista pracujących salonów Orange: aktualny stan 24.03.2020

 

aktualizacja 24.03.2020 16:11

Pod tym linkiem - "Zobacz listę salonów" excelowy plik (.xls)

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 17.03.2020 10:51

Aktualizacje z 17.03.2020

 

Obsługa Klienta:

 

uzupełnienie aktualizacji 16.03.2020  17:09

Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym przygotowało zalecenia dla przedsiębiorców z branży transportowej i logistycznej.

 

We współpracującej z Orange firmie DPD Polska, jest to już praktykowane, dlatego chcemy przypomnieć i polecić korzystanie przez Klientów z płatności bezgotówkowych przy kontakcie z kurierem.

Dbając o komfort i bezpieczeństwo wprowadzamy płatność bezgotówkową przy dostawie kurierskiej (płatność zbliżeniowa kartą oraz BLIK).

 

aktualizacja 17.03.2020  09:14

Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników termin rozpatrzenia reklamacji aktualnie jest wydłużony. Odpowiemy nie później niż w terminie 30 dni od daty zgłoszenia. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.

 

Zanim zgłosisz reklamację prosimy Cię, abyś sprawdził:

- faktury,

- posiadane usługi oraz zasady ich działania,

- aktualne umowy, regulaminy, inne dokumenty, które ułatwią zrozumienie naliczonych opłat i działanie usług w posiadanej ofercie.

Skorzystaj w tym celu z rozwiązań online Mój Orange, poprzez aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.

 

aktualizacja 17.03.2020  14:23

Wizyty partnerów technicznych w domach Klientów:

  • Serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności.
  • Firmy Partnerskie i Serwisanci stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
  • Serwisanci będą wyposażeni w rękawiczki oraz płyn dezynfekujący oraz w maski – o ile będą one dostępne - i jeśli Klient będzie sobie tego życzył będą ich używać. Partnerzy starają się wyposażyć służby techniczne w te produkty, jednak z uwagi na trudności w dostępie do nich, może się zdarzyć, że nie wszystkie grupy techniczne będą je posiadać.

 

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

aktualizacja 17.03.2020  10:51

- Do odwołania wstrzymujemy wystawianie not obciążeniowych z tytułu braku zwrotu urządzeń dzierżawionych. Oznacza to, że urządzenie będziesz mógł oddać w późniejszym terminie.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1300
  • 16

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 18.03.2020 12:12

Aktualizacje z 18.03.2020

 

Obsługa Klienta:

 

> Zachęcamy wszystkich do wyboru e-umowy z dostawą do Paczkomatu InPost . Przewoźnik ten zapewnia bezkontaktowy odbiór 7 dni w tygodniu!

Pamiętajcie, że:

- pierwszą wpłatę można opłacić za pomocą płatności elektronicznych Inpostu.

- aplikacja mobilna InPost pozwala w ogóle nie dotykać ekranu paczkomatu. Otwarcia skrytki dokonujesz z własnego telefonu za pomocą przycisku "otwórz skrytkę".

 

 

> W ostatnim czasie w Magazynie Centralnym odnotowaliśmy więcej niż zwykle wizyt naszych Klientów, którzy przynoszą urządzenia do zwrotu. Dla bezpieczeństwa zmieniliśmy zasady i Klienci nie mogą być wpuszczani na teren magazynu – dlatego nie będziecie mogli dokonać zwrotu w taki sposób.

 

Dodatkowo przypominamy, że biorąc pod uwagę obecną sytuację podjęliśmy decyzję o czasowym wstrzymaniu wystawiania not obciążeniowych z tytułu braku zwrotu urządzeń dzierżawionych.

 

Jeśli jednak nadal chcecie zwrócić taki sprzęt to w chwili obecnej jedynym sposobem zwrotu jest wysyłka na koszt własny - spakowanie sprzętu w jedną paczkę, umieszczenie na niej swoich danych i wysyłkę na adres:

Zwrot Detaliczny Orange, Ceva Logistics
ul. Południowa 2
05-850 Ołtarzew
z dopiskiem "Zwrot dzierżawionych sprzętów"

 

 

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

aktualizacja 18.03.2020  11:45

Orange Flex:

Dla Flexowiczów mamy Video Pass za darmo na 14 dni.

Wystarczy wejść w apce Flex w zakładkę Video Pass i  wybrać opcję 14 dni za 0zł - jeśli mieliście już wcześniej Video Pass w opcji 1, 7 lub 30 dni, to po prostu dodajcie opcję 14 za 0 zł i ważność Waszego pakietu zostanie wydłużona.

W ramach tej usługi użytkownicy Orange Flex mają nielimitowany transfer w aplikacjach takich jak Netflix, HBO GO, YouTube, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Aktywacja pakietu jest możliwa do 31.03.2020.

 

aktualizacja 18.03.2020  12:12

Darmowy pakiet 10 GB mogą również aktywować Klienci biznesowi korzystający z planów:

  • Korzystne dla Firm,
  • Orange  Biz,
  • Nowy Orange Biz,
  • Dla Firm,
  • Plan Firmowy S, Plan Firmowy M, Plan Firmowy L i Plan Firmowy XL.

Usługę uruchomicie wysyłając SMS o treści 10GB na numer 80820. 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1838
  • 3577
  • 54

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 18.03.2020 14:22

Aktualizacje z 19.03.2020

 

Obsługa Klienta:

 

Powstała strona: https://www.orange.pl/view/zmiana-obslugi - znajdziecie na niej poniższe informacje:

 

  • Nasze sklepy w centrach handlowych oraz niektóre poza nimi są zamknięte. W salonach, które pozostaną czynne, pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W trosce o Twoje zdrowie nie rekomendujemy wizyt w salonach. Jeśli jednak zdecydujesz się na wizytę, sprawdź czy salon jest otwarty: https://salony.orange.pl/
  • Zapraszamy do zakupów na www.orange.pl - Twoje zamówienie bezpłatnie dostarczy kurier.
  • Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony.
  • Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.
    Poprzez Mój Orange s
    amodzielnie i szybko:
    - sprawdzisz swoje usługi
    - zweryfikujesz płatności
    - dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
    - sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.
  • Posiadając Orange Flex wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej Orange Flex www.flex.orange.pl

 

aktualizacja 19.03.2020  14:22

Zgodnie z zaleceniem Głównego Inspektora Sanitarnego pracownik salonu ma prawo odmowy obsługi Klienta z widoczną infekcją w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne i zasady higieny.

 

 

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

aktualizacja 19.03.2020  10:47

Z uwagi na bieżącą sytuację, od 12 marca br. do odwołania w przypadku opóźnień w opłatach Klientom Orange Energia oraz Orange Energia Sp. z o.o. nie wstrzymujemy dostaw energii z powodu braku płatności. Pamiętajcie jednak o uregulowaniu płatności tak szybko, jak to możliwe.

 

aktualizacja 19.03.2020  14:29

Prezes NBP podjął decyzję o obniżeniu stóp procentowych. Uchwała RPP weszła w życie 18 marca 2020 r.

Oznacza to, że od 18.03.2020 zmianie uległa wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie w płatnościach: było 7%, obecnie jest to 6,5%.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1300
  • 16

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 20.03.2020 16:27

Aktualizacje z 20.03.2020

 

Obsługa Klienta:

 

W związku z aktualną sytuacją znacznego wzrostu ruchu internetowego na prośbę Komisji Europejskiej dostawcy (np. Netflix, YouTube) wprowadzają ograniczenia jakość transmisji strumieniowej dla użytkowników serwisu w Europie. Działania te maja na celu znaczące odciążenie europejskiej sieci oraz zachowanie przepustowości w czasie kryzysu związanego z koronawirusem. Może to skutkować obniżoną jakością udostępnianych materiałów.

 

 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1838
  • 3577
  • 54

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 20.03.2020 16:27

Aktualizacje z 21.03.2020

 

Obsługa Klienta:

 

W odniesieniu do postu wyżej, Prime Video również zmniejsza bitrate w przesyłanym wideo. Według doniesień mediów, również Apple TV+ zmniejszył jakość.

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

Dla przedłużających umowę przygotowaliśmy cztery smartfony w super cenach. Więcej tutaj.

 

Od wczoraj przy zakupie Internetu na próbę i Orange Love bez lojalki w promocji jest pierwszy miesiąc gratis. Więcej tutaj.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1300
  • 16

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 24.03.2020 14:16

Aktualizacje z 24.03.2020

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

aktualizacja 24.03.2020  14:16

Abonenci pakietów Extra+ oraz Extra+ z CANAL+ mogą korzystać bezpłatnie z kolekcji filmów Kino Świat na platformie nc+ GO. To kolejne działanie, którym we współpracy z CANAL+ chcemy umilić Wam ten trudny czas.

 

Kino Świat to bogata kolekcja filmów hollywoodzkich i europejskich. Tu każdy znajdzie coś dla siebie: kino akcji, komedia, dramat, dokument, filmy muzyczne i dla dzieci.
Kolekcja aktualizowana jest co 2 tygodnie o 4 nowe pozycje. Użytkownicy co miesiąc mają dostęp do 20 tytułów do wyboru.

 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 27.03.2020 14:01

Aktualizacje z 27.03.2020

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

W nawiązaniu do komunikatu z 16.03.2020

Pokaż szczegóły
  Wydłużamy o dwa tygodnie terminy płatności ostatnich faktur wystawionych w okresie od 26.02.2020 do 14.03.2020 dla Klientów Seniorów (65+). Oznacza to, że na ich zapłatę Klienci mają dodatkowe 14 dni - licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Klienci Seniorzy otrzymają informację o prolongacie SMS lub mailem na adres e-faktury.

Informujemy, że podjęliśmy decyzję o dalszym przesunięciu terminu płatności faktur wystawionych od 26.02 - 19.03 - na kolejne 14 dni.

Odstąpiliśmy od naliczana odsetek i wstrzymywania naliczania rabatów.

 

aktualizacja 16.03.2020  17:09

Jak wiecie z artykułu w Orange Flex również mamy specjalną ofertę dla studentów i uczniów oraz nauczycieli -  którzy, jeśli  zdecydują się na wybór najwyższego Planu, będą mogli korzystać przez dwa miesiące z nielimitowanych połączeń, SMS-ów, MMS-ów oraz w sumie 200 GB pakietu danych przez dwa miesiące ponosząc łączną opłatę 2 zł (1zł za miesiąc).

 

Wystarczy podać kod „EDUFLEX” przed wyborem metody płatności i aktywować dowolny Plan.

 

🔔 Ważne!

W trakcie pierwszego miesiąca korzystania z Orange Flex, będziemy prosić o potwierdzenie statusu uprawniającego do skorzystania z oferty, np. w przypadku uczniów i studentów podanie numeru legitymacji, a nauczycieli o potwierdzenie zatrudnienia. Oferta dla sektora edukacji nie łączy się z innymi promocjami opartymi o kody.

 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

KORONAWIRUS - INFO - aktualizacja 04.04.2020 10:18

Aktualizacje z 31.03.2020

 

Udogodnienia dla Klientów:

 

Bądź na bieżąco, kontaktuj się z bliskimi i przyjaciółmi online. Wyślij SMS o treści 10GB pod bezpłatny numer 80820 i korzystaj z dodatkowych GB do końca kwietnia br. Pakiet ważny w kraju. Dla wszystkich Klientów indywidualnych i biznesowych ofert głosowych na abonament oraz Klientów oferty na kartę. Dotyczy również Klientów, którzy skorzystali z oferty dodatkowych 10 GB w marcu br.

https://www.orange.pl/view/razem