Nie mo偶na wy艣wietli膰 tego wid偶eta.
Nie mo偶na wy艣wietli膰 tego wid偶eta.
Nie mo偶na wy艣wietli膰 tego wid偶eta.
Poziom 39, Guru ****
  • 23240
  • 11760
  • 1100

Black Friday w Orange

I w Orange b臋dzie 馃槈 oby nie tak jak rok temu 馃構

https://twitter.com/RzecznikOrange/status/1065146980735823872?s=19

.

Zobacz wi臋cej temat贸w oznaczonych etykiet膮:

Poziom 29, Specjalista
  • 1914
  • 1360
  • 72

Black Friday w Orange

Serwer padnie standardowo Emotikon: Bardzo szcz臋艣liwy

Pracuj臋 w Orange
  • 802
  • 1386
  • 154

Black Friday w Orange

B膮d藕cie dobrej my艣li Emotikon: Szcz臋艣liwy Staniemy na wysoko艣ci zadania Emotikon: Mrugaj膮cy

W Orange zajmuje si臋 ofert膮 na kart臋. Potrzebujesz kontaktu z Obs艂ug膮? Wejd藕 na czata po zalogowaniu do M贸j Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomo艣ci wysy艂ane na PW.
Poziom 18, Komentator
  • 38
  • 21
  • 2

Black Friday w Orange

@Ronnie potrzeba black friday bo juz od kilku dni cos padlo w orange. i to chyba na kazdej plaszczyznie od systemowej az po ludzk膮  Emotikon: Mrugaj膮cy

0 Lubi臋 to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 1914
  • 1360
  • 72

Black Friday w Orange

@Wy_Zysk, na moim kompie wszystko z Orange.pl jest ok Emotikon: Szcz臋艣liwy

0 Lubi臋 to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 38
  • 21
  • 2

Black Friday w Orange

mam na mysli caloksztalt  Emotikon: Mrugaj膮cy
gdzies tam wchodze a tam "Przepraszamy. System chwilowo niedost臋pny".

orange! jak tu 偶yc? haha

0 Lubi臋 to
Odpowiedz
Poziom 26, Specjalista
  • 846
  • 606
  • 72

Black Friday w Orange

Z Telepolis:

Black Friday ruszy w Orange 23 listopada o p贸艂nocy (godzina 0:00) na stronie www.orange.pl i potrwa do 29 listopada. Jednak warto si臋 spieszy膰, poniewa偶 - jak przestrzega pomara艅czowy operator - oferta jest limitowana.

Obni偶ce ulegn膮 ceny kilkunastu urz膮dze艅 (telefon贸w i telewizor贸w), a tak偶e wielu akcesori贸w. Niekt贸re z rabat贸w b臋d膮 si臋ga膰 nawet 800 z艂. W艣r贸d sprz臋tu maj膮 si臋 znale藕膰 flagowe smartfony znanych producent贸w, takich jak Samsung, Huawei i HTC. Oferta b臋dzie dost臋pna we wszystkich kana艂ach sprzeda偶y i b臋d膮 z niej mogli skorzysta膰 zar贸wno nowi klienci, jak i przed艂u偶aj膮cy umow臋 w Planie Kom贸rkowym i Orange Love. Smartfony po obni偶onych cenach b臋dzie mo偶na tak偶e kupi膰 bez abonamentu na raty.
Poziom 29, Specjalista
  • 1914
  • 1360
  • 72

Black Friday w Orange

Strona dzia艂a, bo to 偶aden Black Friday. Same flagowce i d... nie urywa Emotikon: LOL Nie ma smartfon贸w z niskiej p贸艂ki i 艣redniej, no mo偶e jeden najta艅szy smartfon dost臋pny w Orange - Alcatel 3 (nie dzi臋kuj臋). 

 

Tak偶e, Black wtopa. 

0 Lubi臋 to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 38
  • 21
  • 2

Black Friday w Orange

dziala bo nie bylo na co sie rzucic haha
zreszt膮 po informacji ze czarny piatek potrwa kilka dni mozna bylo sie spodziewac ze szalu nie bedzie.
te przeceny mozna dostac w kazdym kanale sprzedazowym wiec po kiego siedziec i meczyc www.

jak stac kogos na telefon za 3tys to i stac go za 4tys.

skonczyly sie obnizki, skonczyly sie rabaty, skonczyly sie gadzety 

0 Lubi臋 to
Odpowiedz
Zesp贸艂 Nasz Orange
  • 1360
  • 1941
  • 42

Black Friday w Orange

HTC U12+ i HTC U11 s膮 bardzo fajne ceny. Samsungi te偶 maj膮 dobre ceny.

| Za艂o偶y艂e艣 temat? Pami臋taj, aby oznaczy膰 najlepsz膮 odpowied藕 jako rozwi膮zanie | Lubisz pomaga膰 innym? Zosta艅 Herosem Nasz Orange |

0 Lubi臋 to
Odpowiedz