Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 22, Pasjonat
  • 407
  • 389
  • 12

Sztuczna inteligencja na infolinii

Boty czasem mają ciekawe ficzery. Kiedyś jak na orange.pl była komputerowa doradczyni to potrafiła bezbłędnie wymówić imię i nazwisko ówczesnego zagranicznego prezesa Emotikon: Mrugający

Więcej opisów konfiguracji MMS dla starszych telefonów - wesprzyj pomysł tutaj
0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Sztuczna inteligencja na infolinii

te boty to jakaś masakra. Jak masz jakiś problem to oczywiscie nie ma takiego tematu, który chcesz załatwić na liście wyboru - a odpowiedzi to takie jak w FAQ. Dzwonisz więc na infolinie, a tam kolejny bot IA tym razem jak z kiepskiego filmu since-fiction nie rozumie co chcesz zrobić bo ma tylko kilka schematów i wystarczy zboczyć nieco z jego toku rozumowania i zaczynacie rozmawiać o 2 róznych sprawach. Nowoczesność nowoczesnością ale tu mamy przerost formy nad treścią. Gażety nie załatwią sprawy. A sprawy z regóły standardowe nie są i tu gadżety się gubią.

0 Lubię to
Odpowiedz