Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 1
  • 0

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

Przepraszam, w zasadzie już problem sam się rozwiązał. Zlikwidowałem w marcu dwa numery, zlikwiduję wraz z końcem umowy w maju następne 2 i nie bedę musiał korzystać z nowego serwisu. Na razie z każdym problemem dzwonię do BOK.

Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania


@anmar09napisał(-a)

Przepraszam, w zasadzie już problem sam się rozwiązał. Zlikwidowałem w marcu dwa numery, zlikwiduję wraz z końcem umowy w maju następne 2 i nie bedę musiał korzystać z nowego serwisu. Na razie z każdym problemem dzwonię do BOK.


@anmar09 zdaje się, że ten Twój post powiązany jest z tematem "Straciłem możliwość zarządzania kontem."  - zgłoszę go do moderatora, żeby przeniósł.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 26, Specjalista
  • 720
  • 1534
  • 34

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

@Misiek62 Ja widzę też powiązanie z wcześniejszym wpisem @anmar09 w tym temacie.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

@Mikołaj  masz na myśli "konto usunięte" ? spoks... moją uwagę bardziej przykuwa "problem się sam rozwiązał", w powiązaniu "kontaktuję się z BOK", czytam jako wpis dotyczący zarządzania kontem.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania


@Arturnapisał(-a)

 

 

 

Członkami społeczności są także Pracownicy Orange. Zamiast poziomów i rang zdobywają oni jednak odznaczenia w formie gwiazdek i im są bardziej zaangażowani i doceniani w Społeczności tym więcej gwiazdek zobaczycie w ich profilach.

jarek.PNG 


Jeśli po przeczytaniu wpisu macie pytania odnośnie punktów, poziomów czy rang - tradycyjnie zadajcie je w komentarzach Emotikon: Szczęśliwy


@Artur  czy ja źle widzę, czy jednak w profilach "pracowników Orange" odstąpiliście od gwiazdek? Jeśli tak, to wypada zaktualizować info z pierwszego posta niniejszego tematu. Emotikon: Szczęśliwy

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konto usunięte
Nie dotyczy

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

@Misiek62Widzisz dobrze szkoda jak ktoś robi zmiany nie poprawia wpisów. 

Pracuję w Orange
  • 2055
  • 5285
  • 110

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

Dzięki za info, @Misiek62, badamy już dokąd uciekły gwiazdki Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 30, Ekspert
  • 7111
  • 6817
  • 72

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

@Piotrekk85 miał zostać generałem i poszły do szlifowania (pucowania)?Emotikon: Język

Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

@Artur  mam pewną teorię... Cleo zaczęła śpiewać "W dzień nie szukaj gwiazd
one nocą są" i gwiazdy zniknęły.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pracuję w Orange
  • 2055
  • 5285
  • 110

Punkty, poziomy i rangi – zasady przyznawania

Ha ha ha, jesteście niemożliwi Emotikon: Bardzo szczęśliwy Emotikon: Bardzo szczęśliwy 

Gwiazdki zniknęły w wyniku błędu przy aktualizacji, ale zdaje się, że nie będzie ich nikomu brakować, więc póki co nie będziemy ich przywracać, niech szukają sobie szczęścia gdzie indziej. Zaktualizowałem opis. @Misiek62, czujne oko jak zawsze, dzięki!