Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7253
  • 11604
  • 211

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

W trakcie przerwy technicznej czasami jest potrzeba dostania się do konta pocztowego (sprawdzić wysłać e-maila), MultiBOX-a (wysłanie SMS-a, MMS-a). Ze strony głównej zalogować się nie da. Czy są jakieś inne dojścia do wspomnianych usług?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27646
  • 18492
  • 1218

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

Już kiedyś był wątek na forum jak przetrwać tzw. release'y czyli weekendowe prace. A najprościej - zrobić sobą weekend 🤪

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7253
  • 11604
  • 211

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

Na jednym z tematów @Piotrekk85 napisał:

@Piotrekk85napisał(-a)
Multibox u mnie działa. Problem jest z logowaniem bezpośrednio ze strony głównej. Przez pop3 i smtp wszystko działa. Tak samo przez https://poczta.orange.pl/

I faktycznie, poczta.orange.pl działa. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły rozwiązania na korzystanie z usług w trakcie przerwy technicznej?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27646
  • 18492
  • 1218

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

Już kiedyś był wątek na forum jak przetrwać tzw. release'y czyli weekendowe prace. A najprościej - zrobić sobą weekend 🤪

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7253
  • 11604
  • 211

Przerwa techniczna a usługi MO i MultiBOX

Tylko, że ja w weekend mam najwięcej czasu, aby na spokojnie przejrzeć stany kont na MO. I w tym czasie oczywiście muszą pojawić się przerwy techniczne.

Dzięki @Piotrekk85  za podpowiedź. Poszukam tematu Emotikon: Szczęśliwy