Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pogaduchy


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Pogaduchy

Już jest 🙂 http://www.telko.in/intelektualny-drenaz-mozgu-klienta

Tytuł ostry (nie miałem na niego wpływu 🙂 ale to wywiad a nie artykuł sponsorowany 🙂

Mam nadzieję że mnie po nim nie zlinczujecie 🙂

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Pogaduchy


Remi napisał(-a):
Już jest 🙂 http://www.telko.in/intelektualny-drenaz-mozgu-klienta

Tytuł ostry (nie miałem na niego wpływu 🙂 ale to wywiad a nie artykuł sponsorowany 🙂

Mam nadzieję że mnie po nim nie zlinczujecie 🙂

Jaki ostry, toż to "cysto prowda"Mężczyzna pokazuje język  😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Pogaduchy

Ja bym może podyskutował, ale tam nie można zamieszczać komentarzy 😛

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Pogaduchy

to pisz tutaj :). Jeśli pytania do mnie to postaram się odpowiedzieć :).

Anonim

Nie dotyczy

Pogaduchy


Piotrekk85 napisał(-a):
Ja bym może podyskutował, ale tam nie można zamieszczać komentarzy 😛

@Piotrekk85, możesz...ale napisać do autora wywiaduEmotikon: Szczęśliwy

A dyrektor @Remi se stoł, az z wrazynio se usiodEmotikon: Mrugający Przeczytałem wywiad i taka transmobilno-intelektualna socjotechnika się sprawdza. Wystarczy spojrzeć na to tak, jak ja zarządzałem grupą ponad 30 osób w pewnym moim projekcie przez ćwierć wieku. Jest dyrygent i orkiestra. Do niego należało strojenie, orkiestra miała grać, zaś najlepsi byli nagradzani extra po każdym zakończonym projekcie. I to się działo przy wszystkich. Kolejny projekt motywował do rywalizacji. Podejście uczciwe, bo ktoś stwarzał możliwości, a ktoś (w tym i pomysłodawca) czerpali z tego profity. Tutaj też widzę przestrzeń dla obu stron projektu...byleby szef się nie zmienił i całe szefostwo nadrzędne. Maksyma:"szanuj szefa swego, bo możesz mieć gorszego", moim skromnym zdaniem, powinna teraz wisieć u Jean-François FallacheraEmotikon: Mrugający


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Pogaduchy

Staram się zawsze grać fair. Czasami robię coś szybciej czasami coś wolniej (korporacyjne reguły swoje robią) ale to co mogę powiedzieć to, że szanuję bardzo Was jako ludzi i to co robicie i chcę aby Nasz Orange istniało partnerstwo pomiędzy Wami a nasza firmą.

 

Ps. Proszę mi już nie dyrektorzyć 🙂


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Pogaduchy

Aha ... i jeszcze jedno ... akurat JFF bardzo lubi nasz projekt i to co tutaj wspólnie z Wami robimy 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Pogaduchy

To czemu nie zdecydowaliście się na wyłączenie starego forum? Ok widoczność w google, ale kiedyś to się skończy. Tak samo jak utrzymywanie kilku domen starych jak wap.idea.pl czy telekomunikacja.pl pod którymi jest stare forum a tam często nie ma banera do NO a i nie ładują się cssy i wygląda to okropnie.
Przykładowy link http://wap.idea.pl/fid,4002278347,id,2434702096,title,ktos-dzwoni-ile-czekacie-,forumthread.html;osi...
Rozumiem, że jest sentyment (i zastosowanie) do domeny idea.pl czy telekomunikacja.pl ale można by podpiąć cssy z nowej strony orange.pl czy cokolwiek
Te strony póki ktoś czegoś nie pozmienia długo będą wysoko w wyszukiwarkach i można coś pomyśleć by zmienić. Bo na dziś użyteczność zerowa.

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Pogaduchy

@Piotrekk85 Ja nie mam sentymentu do starych rozwiązań :). To decyzja tylko i wyłącznie oparta na rozsądku biznesowym. Jak zaczynaliśmy projekt to mieliśmy 10/90 na korzyść starego forum. Obecnie jest to 50/50 więc trochę szkoda tracić ten ruch tylko lepiej go przekierowywać co robimy kroku linkując właściwe strony.

 

Wszystkie pomysły na to jak poprawić migrację i skuteczność mile widziane. Możecie je wklejać na kategorii Nasz Orange w pomysłach :).

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Pogaduchy

@Remi, nie wiem na ile migracje, a tak rozumiem dosłownie przekierowania z czterech zakładek NO będą wdrażane tak, by nie tracić z pola widzenia forum. Bo na chwilę obecną jest sporo myków, sporo jest też niepotrzebnych przekierowań, które zanim doprowadzą do celu wizyty, troszkę się człowiek irytuje. Z jednej strony, pomoc płynąca dla każdego, który tutaj trafia z problemem, pomogłaby jemu samemu szybko dojść do sedna skutecznego rozwiązania. "Delikatne" podanie pomocnej dłoni, umocni w nim przekonanie, że może tutaj liczyć na wsparcieEmotikon: Szczęśliwy Rozumiem, że krok po kroku wprowadzane są ulepszenia, ale niektóre pomysły nie dotyczą działania konta, oraz usług na PC, tylko aplikacji MO i samego NO.  Chyba że coś się zmieniło i można w pomysłach wrzucać wszystko.