Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 24, Specjalista
  • 2532
  • 1210
  • 22

Pogaduchy

Witam wszystkich @Piotrekk85   dziś dzień cudów że aż nie wierze  0.o 

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Pogaduchy

OOOOOOOOOOO w piątek dzień cudów Emotikon: Mrugający

Powodzenia @Citi2017 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23257
  • 11763
  • 1100

Pogaduchy

jakich cudów?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 24, Specjalista
  • 2532
  • 1210
  • 22

Pogaduchy

@wscieklaewka  @Piotrekk85  pisałem ze mam stary licznik trzaśnięty dziś 30 minut temu puka pracownik Energa operator  po 3 latach walki z nowym licznikiem 0.0 to cud 

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

Poziom 39, Guru ****
  • 23257
  • 11763
  • 1100

Pogaduchy

A pisałeś w końcu reklamację?

Sprawdziłeś ich legitymację? Może to przebierańcy? Emotikon: Szczęśliwy
.
Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Pogaduchy

No to to trza utrwalić - 13 go VIII - 2019 roku w końcu wymieniono @Citi2017  licznik Emotikon: Szczęśliwy za free oczywiście Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 2532
  • 1210
  • 22

Pogaduchy

[ Edytowane ]

@Piotrekk85  miał na smyczy zaczepioną i ma dokumenty wymiany i klucze do szafy tak dzwoniłem o złożenie reklamacji i poinformowałem że będę składać tez do konsumenta   no i tyle kazali czeka 30 dni na odp a tu dziś puka Energa zaskoczka 

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

Poziom 23, Pasjonat
  • 1643
  • 3144
  • 18

Pogaduchy

A autograf złożyłeś na piśmie @Citi2017 ?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 2532
  • 1210
  • 22

Pogaduchy

[ Edytowane ]

nie chciał  podpisu tyle co protokół zostawił 

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23257
  • 11763
  • 1100

Pogaduchy

Ta Energa Cię kantuje na każdym kroku mówiąc o 30 dniach. Reklamacja na zużycie prądu powinna być rozpatrzona w 14 dni ew za opóźnienie należy Ci się bonifikata w wysokości jednej stawki dziennej za każdy dzień. A pewnie ktoś przerzucił kategorię na właściwą bo teraz to duże kary za takie coś są.
.
0 Lubię to
Odpowiedz