Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy przy doładowaniu konta z telefonu z rachunkiem

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Problemy przy doładowaniu konta z telefonu z rachunkiem

Dzisiaj, na tel.kom. z abonamentem, otrzymałem komunikat sms tej treści:"Wykorzystałeś dozwoloną dzienną liczbę doładowań dla usługi Doładowania Konta z Telefonu z Rachunkiem.Spróbuj ponownie jutro". Z przewodnika po ofercie Orange na kartę wysłałem  bezpłatny sms pod numer 8088 o treści DOLADUJ 25 XXXXXXXXX(x to kolejne cyfry nr. tel. na kartę). Najpierw jednak był raport doręczenia, kolejno:"Usługa chwilowo niedostępna". Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie" i potem ta dziwna treść. Wysłałem tylko raz, bo chciałem doładować na kwotę 25 zł. Przez MO nie chciałem ruszać środków z konta, tylko żeby doliczono do kolejnej faktury. Co mam robić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32314
  • 36177
  • 1366

Problemy przy doładowaniu konta z telefonu z rachunkiem

Jeśli wykonywałeś już doładowanie numer na kartę z telefonu z rachunkiem (dotyczy wszystkich numerów na kartę i też numerów na wspólnym rachunku), to poczekaj do jutra.
Jeśli nie robiłeś tego, to zgłoś to na BOK przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę lub na czacie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32314
  • 36177
  • 1366

Problemy przy doładowaniu konta z telefonu z rachunkiem

Jeśli wykonywałeś już doładowanie numer na kartę z telefonu z rachunkiem (dotyczy wszystkich numerów na kartę i też numerów na wspólnym rachunku), to poczekaj do jutra.
Jeśli nie robiłeś tego, to zgłoś to na BOK przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę lub na czacie.