Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 1

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

► Wątek został wyodrębniony z tematu Samodzielna wymiana karty SIM przy użyciu startera prepaid - Moderator Wiktor ◄

 

Podpinam się do tematu . Wysłałem już owy Kod Puk ( nie jestem pewny czy jest prawidłowy , ale wydaje mi się żę tak ) i nie dostaję żadnej odpowiedzi od automatu czy prawidłowy czy nie, nic cisza . Czas który czekam to jakieś 2 godziny . Co robić ? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 1

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

Witam , finalnie udało się 🙂 . Problem był tego typu, że nie  obyło się niestety bez pomocy technicznej . Na szczęście dzięki miłej i jakże sprawnej pomocy przy użyciu chatu w Mój Orange udało się rozwiązać problem . Także podsumowanie - Gdyby komukolwiek przytrafiło się , że nie  otrzymują zwrotnej odpowiedzi od automatu dobrym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pomocą techniczną ,prawdopodobnie sprawa w takim przypadku zostanie zgłoszona do problemów technicznych i problem zostanie rozwiązany 🙂 Pozdrawiam 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 549
  • 2492
  • 31

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

@Lipson, spróbuj wymienić kartę przez Mój Orange. TUTAJ znajdziesz instrukcję. W punkcie 4 zawarte są instrukcje dla Klientów ofert na kartę oraz ofert na abonament. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

W weekendy bywają czasem prowadzone prace na systemach Orange. Sugerowałbym spróbować jutro po 9.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 1

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

Dziękuję za jakże szybką odpowiedź. Spróbuję jutro i napiszę co i jak . Pozdrawiam


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera


@Mariusznapisał(-a)

@Lipson, spróbuj wymienić kartę przez Mój Orange. TUTAJ znajdziesz instrukcję. W punkcie 4 zawarte są instrukcje dla Klientów ofert na kartę oraz ofert na abonament. 


Już mnie kusi coby spróbować też 🙂

Pozdrawiam @Mariusz


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 1

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

Witam , finalnie udało się 🙂 . Problem był tego typu, że nie  obyło się niestety bez pomocy technicznej . Na szczęście dzięki miłej i jakże sprawnej pomocy przy użyciu chatu w Mój Orange udało się rozwiązać problem . Także podsumowanie - Gdyby komukolwiek przytrafiło się , że nie  otrzymują zwrotnej odpowiedzi od automatu dobrym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pomocą techniczną ,prawdopodobnie sprawa w takim przypadku zostanie zgłoszona do problemów technicznych i problem zostanie rozwiązany 🙂 Pozdrawiam 

Anonim

Nie dotyczy

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

@LipsonJak miałem usługi w Orange wolałem zgłosić problem do BOK niż na forum 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 1

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

@Anonim hmm zgadza się lecz BOK jest czynny w dni robocze jak mniemam  a ja potrzebowałem uzyskać wskazówki i rady w Niedzielę 😉 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 549
  • 2492
  • 31

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

@Lipson, fajnie, że udało się szybko i sprawnie rozwiązać Twój problem 😄

W weekendy pomoc możesz uzyskać na Infolinii. 

 

 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera

@Lipson

rozważ jeszcze na koniec taką rzecz:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

🙂