Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Połączenie Funbox 2.0 z Tp-link w8960n

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Połączenie Funbox 2.0 z Tp-link w8960n

Witam,
w domu posiadam funbox 2.0 niestety zasięg wifi nie trafia do mojego pokoju. Pociągnąłem kabel rj45 (ethernet) przez dom. Gdy wpinam kabel bezpośrednio do komputera wszystko działa pięknie. Niestety kabel ten nie może być podłączony bezpośrednio do komputera ponieważ posiadam jeszcze w pokoju TV na wifi, PS4 oraz telefon.

Posiadam router Tp-link w8960n, który ma pełnić funkcję drugiego routera w moim pokoju aby wszystkie urządzenia miały dobre połączenie z internetem.

Nie znam się za bardzo na sieci, konfiguracji. Funbox z routerem łącze przez wejścia LAN<->LAN. Z routera idzie kabel do PC. W PC internet działa ale bardzo wolno, nie da się nic zrobić, wifi natomiast nie działa, telefon łączy się z routerem ale nic się nie wczytuje.

Moja konfiguracja routera :
wan2.jpgtp1.jpgst1.jpgeth.jpgwan.jpgbridge.jpglan.jpgip6.jpg

Pomocy 😞

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Połączenie Funbox 2.0 z Tp-link w8960n


@matp5napisał(-a)

Okazało się, że miałem w8960n na strychu i chciałem go użyć. Więc lepiej się nie męczyć i kupić tego archera i mieć z głowy temat?


Tak jak piszesz kup TP-LINK Archer C50 AC1200 i ustaw go tak jak na filmiku co wstawiłem,

, ten ze strychu router pozostaw w spokoju, można by go zaadoptować ale trzeba alternatywne oprogramowanie wgrać, to już musi trochę obeznany ze sprzętem zrobić, bo finalnie router jak coś sknocić stanie się bezużyteczny.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Połączenie Funbox 2.0 z Tp-link w8960n

Drugi temat zakładasz?