Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

problem z migracją do nowego "Mój Orange" przy autoryzacji adresem e-mail z domeny orange.com


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

problem z migracją do nowego "Mój Orange" przy autoryzacji adresem e-mail z domeny orange.com

Witam

Nie rozumiem dlaczego firma nie akceptuje adresów z domeny orange.com przy migracji do nowego "Mój Orange".

Zwrotny komunikat brzmi: "Brak możliwości rejestracji konta z użyciem podanego adresu e-mail".

Problem zgłaszałem trzykrotnie; nadal bez zmian.

Pozdrawiam

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

problem z migracją do nowego "Mój Orange" przy autoryzacji adresem e-mail z domeny orange

Z tego co wiem to konta pocztowe z adresu orange.com są zarezerwowane dla pracowników Orange. Zapewne dlatego system nie przyjmuje maila z tej domeny. Tutaj na forum chyba nie będziemy w stanie Ci pomóc, musisz to zgłaszać na BOK lub poprzez Mój Orange. Pozdrawiam.