Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacje

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Wszystko co pisałem do tej pory to wszystko prawdziwy temat który musze rozwiązać ale ponieważ mój kontrakt będzie opiewa na 24 miesiące od 27 stycznia musze się postarać aby był bezproblemowy obustronnie wiec dlatego pisałem o poradę nadal uważam orange musi być otwarty na takie sprawy niezaslaniac się systemem system stworzyli ludzie
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@piwonski67, zgadzam się z Tobą, że system to konkretni ludzie, którzy programują i oddają gotowca do użytku, a nie testują inni pracownicy na "żywym organizmie", jakim są klienci.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Powiem szczerze że chyba najgorsze są domokrazca ostatnio miałem styczność z takim później zero kontaktu wmawia mi ze by na chorobowym ale żeby chociaż SMS potwierdzający zrozumiałym a tak co tu myslec o takim
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@piwonski67Orange nie "bawi się" w domokrążców. To cwaniacy, podszywający się pod firmę, szukający naiwnych. Ci ostatni ciągle się "rodzą", mimo larum w mediach. Oszustów można łatwo spłoszyć i zgłosić ich na policjęEmotikon: Szczęśliwy  


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Jak to się nie bawi sam miałem ostatnio takiego w domu okazał wszelkie dokumenty potwierdzone w orange wiec nie nazywacie ludzi podpisujacych z nimi umowę frajer ami skoro sami ich wysyłać i nabija wam kase

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Jeszcze jeden temat czy jest możliwe ze orange odpowiadając na reklamacje ma już taka politykę firmy aby ci co faktycznie reklamacja powinna być uznana odrzucają ja czyli tzw.przeczekać klienta może się nabierze

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Reklamacje

Tak  wlasnie  dziala  firma  Orange. Dla  nich  klient  to  dojna  krowa  ktora  trzeba  ciagnac  za  wymie  dopuki  sie  jej  nie  urwie

Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje


piwonski67 napisał(-a):
Jeszcze jeden temat czy jest możliwe ze orange odpowiadając na reklamacje ma już taka politykę firmy aby ci co faktycznie reklamacja powinna być uznana odrzucają ja czyli tzw.przeczekać klienta może się nabierze

@piwonski67, cały wachlarz rozwiązywania sporów znajdziesz tutaj. Zacznij od Rzecznika Klientów.

 http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
https://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php
https://www.uokik.gov.pl/instytucje_konsumenckie.php
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php ważne adresy.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Wachlarz rozwiązań hehe juz się buja z reklamacja od 11.12 i co mam sobie tak rozwijać po kolei przecież ja mówię o ludzkim podejściu orange lub rozpatrzeniu a nie przysłania kolejnych pism
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@piwonski67, ja nikogo na siłę nie namawiam do "bujania się". Tylko wytrwali są w stanie udowodnić operatorowi, że postępuje wbrew zasadom dobrych praktyk i wbrew prawu, chroniącego konsumenta. Wartość sporu połóż na jedną szalę i zdrowie na drugą. Można też zmienić operatora w stosownym dla siebie czasieEmotikon: Szczęśliwy