Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

Po wyczyszczeniu cache dalej to samo , reinstalacja apki też nic nie daje.  Loguje się pełnymi danymi tzn nie przez Szybki podgląd.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange


napisał:

Po wyczyszczeniu cache dalej to samo , reinstalacja apki też nic nie daje.  Loguje się pełnymi danym


OK. Podaj w takim razie jeszcze model Twojego aparatu :).


Możesz jeszcze wykonać jeden test - oczywiście w miarę możliwości czasowych 😉 - i zainicjować Szybkie połączenie, a potem poczekać (10 min, 20 min itd.)... po to, by się przekonać czy biały ekran kiedykolwiek przejdzie do wcześniej pokazanego przeze mnie widoku :D. Oczywiście, nic na siłę! Szczęśliwy mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

Czekałem ponad 10 min i dalej to samo. Aparat LG G2 Emotikon: LOL

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim, jeszcze może zrób taką próbę na pełnym logowaniu. Po nieudanej próbie połączenia się na czacie, daj wstecz...odświeża i ponów próbę jeszcze raz. Ja spróbuję na swoim Samsungu jeszcze pokombinować, bo może trzeba ze dwa razy szybko stuknąć w opcję rozmowy?

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

Nic to nie daje. Na czacie mogę normalnie pisać ale gdy klikam połącz z doradca nic się nie dzieje. Wygląda to tak jakby jakaś zapora blokowała ale to nie pc Emotikon: LOL

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim, rzeczywiście, ja też nie mogę się połączyć i wyłączyłem telefon. Jak masz załączony, to jest tam w menu zakładka Zgłoś uszkodzenie. Nie próbowałem nigdy, więc może dotrze do nich, że w nowej wersji coś nie halo?

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

W poprzedniej wersji apki też nie działało u mnie.

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim, nikt nie uwierzy, dopóki naocznie się nie przekona. Tak samo zdziwiłem się przed chwilą, że mnie dałeś rozwiązanie, którego nie widzę, a wrzasku (powiadomień) jest kilka! A i tak bym sam zgłosił, że mi się nic nie należy, bo brak rozwiązania problemu nie jest rozwiązaniem takowego.

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

A dam chyba z tym spokój najwyżej będę smarował na czacie w razie większych problemów Emotikon: LOL

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim, tutaj też możesz zgłaszać błędy, które zauważysz. Wchodzisz w menu i wybierasz kategorię, którą rozwijasz i wchodzisz w nowy temat, wpisując np. taki poniżej. Koniecznie otaguj, jak daję Ci na tym przykładzie.

błąd.JPG