- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Post wydzielony do nowego tematu z "FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu" - Moderator Wojciech.
Jak zmienić hasło do poczty Multi Box? Zmieniłem hasło do Mój Orange, ale do poczty wciąż loguję się starym hasłem (!) Po zalogowaniu do poczty nie widzę opcji zmiany hasła
Edit: Na tej stronie https://www.orange.pl/omnibook/korzystanie-z-nowego-moj-orange# znalazłem informację, że hasłem do MultiBox jest hasło z poprzedniej wersji Mój Orange (genialny pomysł!). Jak w takim razie zmienić hasło do poprzedniej wersji Mój Orange?! (korzystam już z nowej wersji)
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W trybie incognito otwórz stronę https://www.orange.pl/edycja-profilu.phtml - do strony logujesz się starymi danymi (numer telefonu i stare hasło). Będzie tam guzik do zmiany hasła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
@corner, ja nie mam z tym problemu, bo zaciągnięte i zapamiętane hasła, nawet po komunikacie Twoja sesja wygasła i zaloguj się poprzednim hasłem (w uproszczeniu tego komunikatu), daje możliwość manewru. Jeżeli masz z tym problem, to albo masz MultiBox zaciągnięty ze starego hasła, więc proponuję usunięcie go i po resecie hasła na swoim koncie MO (opcja>przypomnij hasło), rozpocząć zakładanie MultiBoxa od nowa. Albo tylko skorzystaj z opcji przypomnienia hasła na koncie MO, jak się dygasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W trybie incognito otwórz stronę https://www.orange.pl/edycja-profilu.phtml - do strony logujesz się starymi danymi (numer telefonu i stare hasło). Będzie tam guzik do zmiany hasła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
@burebusek, niewiele zrozumiałem z twojej odpowiedzi. No po prostu u mnie MultiBox akceptował tylko hasło ze starego Orange, a portal Orange pozwalał się tylko zalogować do nowego Orange.
@Piotrekk85, serdecznie dziękuję - twoja porada pomogła! Dziękuję bardzo! Wygląda na to, że moja diagnoza była poprawna tylko nie wiedziałem jak zmienić hasło do starego Orange. Ale to jest chore, że w Orange panuje taki bałagan!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Piotrekk85 zrobiłem tak jak napisałeś, niestety nadal do poczty za pośrednictwem klienta pocztowego loguję się starym hasłem, tak samo na poczta.orange.pl
dzięki za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czy dla poczty orange jest już dostępny IMAP, czy mi się przyśniło?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
IMAPa brak. Tylko pop3 i smtp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Gdyby ktoś nie zauważył, to IMAP już jest od pewnego czasu.👏👌👍🤘