Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VAS- komunikaty

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

Z tym aktywowaniem dalej jest nie w porządku. Przy jednorazowym podglądzie taki sam komunikat, a ponieważ dziwnie się zachowało (przeładowanie modułu), ten drugi mi zniknął. Jak długo i czy jest to wogóle na liście priorytetów do poprawy? To już moje drugie zgłoszenie na koncie i tutaj.

VAS.PNG

25 ODPOW. 25

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10902
  • 150

VAS- komunikaty

To chyba jakaś okresowa niedyspozycyjność 😉

 

Teraz u mnie to tak wygląda:

VAS.JPG

 

A u Ciebie? 🙂

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

@Wiktor, pewnie nieporozumienie, albo mało precyzyjny mój opis. Ten komunikat jest jak najbardziej ok. Dopiero kliknięcie w przycisk Włącz usługę wygenerował ten komunikat. Coś za często mam pecha przy aktywacjach, ale sprawdzę na spokojnie i dam znać. Tak samo, jak telepatycznie (chyba) przed chwilką otrzymałem sms od Orange z kodem do ustalenia nowego hasła. Ja nic kompletnie nie robiłem. Może ktoś próbuje się włamać i nie wie, że weryfikacja włączona? Może zagram w totka i podam fałszywy, bo a nuż komuś haker zmieni hasła?

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty


@Wiktornapisał(-a)

To chyba jakaś okresowa niedyspozycyjność 😉

 

Teraz u mnie to tak wygląda:

VAS.JPG

 

A u Ciebie? 🙂


@Wiktor, za dużo do pokazywania, że nie działa jak trzeba. Testowałem przed chwilą po wpisaniu tel. stacjonarnego. Działa to mniej więcej tak: jednorazowe połączenia i wybór różnych opcji, to ciągle ten sam komunikat. Następnie moduł ładuje od początku pakiety i ustawienia. Potem kolejność pozycji ulega zmianom. Taki sam efekt i działanie jest przy wykazie stałym. Dodatkowo, jak wpisuję wybór komórki z OL, to moduł ładując się, "trzęsie" czy drga po całej lewej stronie modułu, aż się załaduje. To nowe zjawisko, prócz normalnie kręcących się kwadratów. Poza tym, na samym początku wejścia w pakiety i usługi, pozycji wykazów (niepłatnych) jest trzy. Potem ruletka przy zarządzaniu.

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty


@Wiktornapisał(-a)

To chyba jakaś okresowa niedyspozycyjność 😉

 

Teraz u mnie to tak wygląda:

VAS.JPG

 

A u Ciebie? 🙂


@Wiktor, za dużo do pokazywania, że nie działa jak trzeba. Testowałem przed chwilą po wpisaniu tel. stacjonarnego. Działa to mniej więcej tak: jednorazowe połączenia i wybór różnych opcji, to ciągle ten sam komunikat. Następnie moduł ładuje od początku pakiety i ustawienia. Potem kolejność pozycji ulega zmianom. Taki sam efekt i działanie jest przy wykazie stałym. Dodatkowo, jak wpisuję wybór komórki z OL, to moduł ładując się, "trzęsie" czy drga po całej lewej stronie modułu, aż się załaduje. To nowe zjawisko, prócz normalnie kręcących się kwadratów. Poza tym, na samym początku wejścia w pakiety i usługi, pozycji wykazów (niepłatnych) jest trzy. Potem ruletka przy zarządzaniu.

Publikuj ten mój komentarz dało taki efekt:"Coś poszło nie tak. Sprawdź wyróżnione pola i spróbuj ponownie.
Chronimy Społeczność przed spamem i nie pozwalamy na zamieszczanie kilku komentarzy w krótkim czasie. Zaczekaj kilka minut i spróbuj ponownie."

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

Ja VAS "lubię" za to, że przyciskiem Zgłoś błąd nie można tego pokazać ludziom od NMO i zmuszany jestem do narzekania na forum.

VAS.PNG

Data:16.03.2019. A może o to chodzi, by włączyć usługę blokady prezentacji numeru? Nie kumam, bo mam numer zastrzeżony i jedno drugiemu nie wadzi?

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

► Temat Wykazy połączeń na tel.stacjonarnym został scalony z tematem VAS- komunikaty, ponieważ porusza bardzo zbliżoną problematykę - Moderator Wiktor ◄

 

Jak na załączonych obrazkach...zarządzanie nie dochodzi do skutku.

1 wykazy poł..PNG2 wykazy poł..PNGGodzina zrzutuGodzina zrzutuAktualna dataAktualna data


Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10914
  • 64

VAS- komunikaty

Posiadasz telefon w technologii VOIP?

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

@Wojciech , stacjonarny i VoIP, ale to się dzieje na stacjonarnym, po rozwinięciu listy. Na voipie nie lukałem, bo go nie używam...jest, bo jest.


Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10914
  • 64

VAS- komunikaty

Stawiam że dzisiaj problem minie. Były pewnie trudności od 10:00. Zobacz jak będzie jutro.