Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działająca od miesiąca płatność online

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

► W temacie doprecyzowano tytuł i etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Od ponad miesiąca nie można zapłacić online za fakturę. Czy ma ktoś podobny problem? Ani przez aplikacje ani przez logowanie na stronie www.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2289
  • 3549
  • 120

Nie działająca od miesiąca płatność online


@Konto usunięte napisał:

(...) po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.


Hm... Obawiam się, że link udostępniany na e-fakturze prowadzi do strony podobnej do tej, która "wychodzi" z aplikacji mobilnej czy z konta w nowym Mój Orange.

 

Do czasu rozwiązania tego - wydaje się - jednostkowego problemu można skorzystać z płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. (Dane do niego znajdują się właśnie w aplikacji i na koncie w nowym Mój Orange).

Jeżeli ktoś korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku - a myślę, że takich osób jest całkiem sporo - to może za jej pomocą zeskanować specjalny kod (barkod) znajdujący się na fakturze/e-fakturze. Dzięki temu wykonanie przelewu jest niezwykle uproszczone; wszelkie dane do przelewu z automatu się podstawiają - wystarczy tylko autoryzować transakcję 🙂

[edit]: więcej w Płatności przez Fotokod (QR Kod) 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2828
  • 4408
  • 118

Nie działająca od miesiąca płatność online

Czy na pewno?

Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...

 

Screenshot_20191022_181518_pl.orange.mojeorange.jpg

 

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

Aplikacja aktualna, zgłaszałam to do Orange dwa razy - do dziś zero odpowiedzi na zgłoszenie jedynie konsultant powiedział ze pracują nad naprawa błędu 😞

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nie działająca od miesiąca płatność online

@Ilona_80 , to po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.


Zespół Nasz Orange
  • 2289
  • 3549
  • 120

Nie działająca od miesiąca płatność online


@Konto usunięte napisał:

(...) po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.


Hm... Obawiam się, że link udostępniany na e-fakturze prowadzi do strony podobnej do tej, która "wychodzi" z aplikacji mobilnej czy z konta w nowym Mój Orange.

 

Do czasu rozwiązania tego - wydaje się - jednostkowego problemu można skorzystać z płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. (Dane do niego znajdują się właśnie w aplikacji i na koncie w nowym Mój Orange).

Jeżeli ktoś korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku - a myślę, że takich osób jest całkiem sporo - to może za jej pomocą zeskanować specjalny kod (barkod) znajdujący się na fakturze/e-fakturze. Dzięki temu wykonanie przelewu jest niezwykle uproszczone; wszelkie dane do przelewu z automatu się podstawiają - wystarczy tylko autoryzować transakcję 🙂

[edit]: więcej w Płatności przez Fotokod (QR Kod) 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście