Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Wojciech- wybacz ale jakby nie było to wydaje mi się, że owa sprawa @ketrasa trwa ciut za długo i problem powinien być rozwiązany dawno, a obecnie to już na cito.

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@wscieklaewkanapisał(-a)

To ładnie tak przez półtora godziny męczyć konsultanta @ketrasa i nici mieć z rozmowy? Emotikon: Smutny

Poproś @Wiktor /a o pomoc - to człowiek o wielkim zaangażowaniu i serduchu w te sprawy, może pomoże ?


Już prosiłem nie tylko zespół NO, ale i pracowników Orange wywołałem na forum. To było około miesiąca temu. Dalej nic. Dziś na czacie konsultant odczytał tylko 7 zgłoszeń w tej sprawie. Pozostałe zaginęły lub nie są już dostępne. Najdalej udało się sięgnąć do października. Września już nie objęło. Udało mi się tylko na czacie złożyć kolejne zgłoszenie z waszymi sugestiami i zaraz p zgłoszeniu zerwało połączenie. Nawet do archiwum nie dało się zapisać rozmowy, ale skopiowałem na żywca Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Masz talent @ketrasa 😂😂😂

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@wscieklaewka jeszcze są dwa rozwiązania, ale bardzo drastyczne.

Dzięki Ewciu za pomoc i zaangażowanie Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@ketrasanapisał(-a)

@wscieklaewka jeszcze są dwa rozwiązania, ale bardzo drastyczne.

Dzięki Ewciu za pomoc i zaangażowanie Emotikon: Mrugający


Zdaje się, że wiem o jakich rozwiązaniach piszesz Emotikon: Smutny

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasa , niby nie ma rzeczy niemożliwych, więc Ty najprawdopodobniej staniesz się kolejnym wykurzonym (nie wkurzonym) klientem. Stąd prosta droga do Sieci #2. Tak nie postępuje się z ludźmi. A co by było, gdyby tak wykurzyć niekompetentnych pracowników? To przykre, gdy tego się słucha, czy widzi Emotikon: Smutny

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Sieć #2 jest jak najbardziej brana pod uwagę. Już analizuję oferty Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Nie tylko przykre, ale nie apetyczne też Emotikon: Wściekły

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@wscieklaewka zgadza się. Mam na siebie w tej chwili zapisanych 8 aktywnie działających numerów, na których miesięcznie jest opłata za pakiety na poziomie minimum 25 PLN. Jak stracę kontrolę nad numerami, bo są w różnych miejscach, to muszę szukać alternatywy. Niestety tak się szykuje że będę zmuszony podjąć takie kroki.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Nie rób tego @ketrasa - poczekaj może w końcu komuś z pracowników zabłyśnie światełko i problem zostanie załatwiony Emotikon: zakłopotany Emotikon: Smutny Emotikon: Wściekły

 

Och gdyby tu był @Artur