Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Od kilku godzin jestem w Orange. Zarejestrowałam się na komp. na orange.pl, a tam na moim koncie widnieje informacja: "Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij aby przejść na stronę główną orange.pl". Czy w tym wypadku muszę odczekać jakiś czas na aktualizację? Ktoś tak miał? Konto sprawdzałam już kilka razu i informacja się nie zmienia.orange.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Podczas rejestracji, w pierwszym kroku wybierasz czy jesteś klientem Orange. Jeśli masz numer w Orange, to nim jesteś.
Druga opcja służy do rejestracji kont klientów, którzy nie mają numeru w Orange, a chcieliby np. porozmawiać na naszym forum.

 



Prawdopodobnie wybrałeś właśnie tę drugą opcję, i dlatego nie masz dostępu do Mój Orange - do Twojego konta nie ma bowiem przypisanego żadnego numeru.
Najłatwiej to sprawdzić, próbując zarejestrować nowe konto w pierwszej opcji. Jeśli nie pojawi się komunikat "Konto dla danego numeru jest już zarejestrowane", to właśnie to było przyczyną. Gdyby taki komunikat się pojawił, wyloguj się, i zaloguj ponownie, tym razem jako login podając swój numer telefonu (bez spacji, np. 510100100). W takiej sytuacji, swój standardowy login możesz sprawdzić na tej stronie

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Podczas rejestracji, w pierwszym kroku wybierasz czy jesteś klientem Orange. Jeśli masz numer w Orange, to nim jesteś.
Druga opcja służy do rejestracji kont klientów, którzy nie mają numeru w Orange, a chcieliby np. porozmawiać na naszym forum.

 



Prawdopodobnie wybrałeś właśnie tę drugą opcję, i dlatego nie masz dostępu do Mój Orange - do Twojego konta nie ma bowiem przypisanego żadnego numeru.
Najłatwiej to sprawdzić, próbując zarejestrować nowe konto w pierwszej opcji. Jeśli nie pojawi się komunikat "Konto dla danego numeru jest już zarejestrowane", to właśnie to było przyczyną. Gdyby taki komunikat się pojawił, wyloguj się, i zaloguj ponownie, tym razem jako login podając swój numer telefonu (bez spacji, np. 510100100). W takiej sytuacji, swój standardowy login możesz sprawdzić na tej stronie