Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Naprawa naprawdę działa. Dziś zmigrowałem kolejny numer do Flexa - popsuło się znów. Trzy godziny i coś samo się odświeżyło bez żadnych zgłoszeń i działa z resztą numerów NMO 🙂

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@Piotrekk85 napisał:
Aż z wrażenia zapomniałem podziękować. (...)

Hejka @Piotrekk85,

wiesz chyba jak na naszym forum dziękujemy za uzyskaną pomoc? ;-D


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

A ciężko wybrać jakiś wpis 🙂
Anonim

Nie dotyczy

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@Piotrekk85napisał(-a)
A ciężko wybrać jakiś wpis 🙂

@Piotrekk85 , z tych, ja bym wybrał Twój komiks. On nie tylko wybił szybę, ale narobił rabanu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

P85.PNGP285.PNGP385.PNG


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Za to u mnie dalej jest błąd 404. Planowane usunięcie problemu miało nastąpić 12 grudnia 2019r, ale termin nie został dotrzymany. Rozumiem, że przede mną jeszcze około 3 miesięcy oczekiwania Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konsultanci, którzy obiecali monitorować moja sprawę do tej pory się nie odezwali. Dzwoniłem w do BOK, jak i rozmawiam na czacie, dowiedziałem się, że sprawa jest już zamknięta. Co mam więc zrobić??

Kolejne zgłoszenie, które zostanie zamknięte i dalej mam brak dostępu do konta po zalogowaniu??

Kolejna reklamacja, która zostanie rozpatrzona negatywnie??

 

Przez ostatnie dwa dni spędziłem na samych rozmowach telefonicznych ponad 4 godziny. Rozmawiałem z ponad 30 konsultantami. Wszyscy jednomyślne chcą przyjąć ode mnie kolejne kilku dziesiętne zgłoszenie, które zostanie zamknięte przed rozwiązaniem problemu. Dwóch konsultantów wykazało się rozwiązaniem niestandardowym.

Jedno rozwiązanie sprawdziłem już, nie zadziałało.

Drugie rozwiązanie, to usunięcie konta, ale jak mam usunąć konto, skoro nie mam do niego dostępu??

Ciekawe, czy ktoś w końcu z Orange się odezwie, bo jak na razie, to tylko ja wydzwaniam bezskutecznie do BOK.

 

P. S. 

Żadne czyszczenie ciasteczek nie pomagają. Konto nie działa na żadnej przeglądarce i na różnych komputerach i smartfonach, więc proszę tego typu rad mi nie dawać, bo już były setki razy sprawdzane i każdy konsultant od tego zaczyna bez zapoznania się gruntownie z problemem Emotikon: Mrugający


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Ale fajnie normalnie aż boki zrywać Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: LOL

Właśnie przed chwila dostałem SMS-em informacje od Orange aby sprawdzić logowanie na różnych przeglądarkach, aktualizowanie przeglądarek. No to świetnie. Po tych zabiegach dalej jest wyświetlana strona 404 Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Problem rozwiązany !!!!!!!!!!!!!! Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Wyznaczony termin 12 grudnia 2019r już minął. Rozmawiałem z ponad trzydziestka konsultantów, poświeciłem ponad 4 godziny czasu na rozmowy i jedyne co dostałem w odpowiedzi, to ponowne zgłoszenie lub reklamacja. Jaki jest tego sens, skoro po wyznaczonym terminie i tak dalej po zalogowaniu widzę magiczną stronę z cyferkami 404. Zgłoszenia są zamykane i nic więcej w mojej sprawie się nie dzieje. Czekałem jeszcze kilak dni, może coś się zmieni i dalej cisza.

Jeszcze spróbuję, że może ktoś z pracowników Orange: @Jarek @RaDo_sny @sebaswiderski @WodnikSzuwarek @Maniako1983 @Mazgaj @moherowyberet mi coś pomoże. 

Temat też był na AMA: https://nasz.orange.pl/t5/AMA-M%C3%B3j-Orange/Rejestracja-konta-Nowy-M%C3%B3j-Orange/m-p/164874#M4

Może osoby z AMA coś też zadziałają: @Michał_FB6 @Agnieszka_MO @Asia_MO @Bartek_MO 

Do kogo jeszcze mam się zwrócić, żeby mieć w końcu dostęp do NMO?

Do tej pory cisza i dalej magiczna strona 404:

404.jpg

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

To mam problem Emotikon: Smutny. Chyba nici z mojego konta na NMO Emotikon: Smutny. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Zaczynam się poważnie zastanawiać nad zmianą operatora, skoro naprawa NMO jest niemożliwa. Obecnie jest jeszcze fajnie działająca apka MO 4.14, ale jak zostanie wyłączona, to w apce NMO 5.0 nie mam wszystkich danych o swoich usługach.

Jeżeli podejmę decyzję o zmianie operatora, to po odpowiedzi:

https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Usuni%C4%99cie-kont-us%C5%82ug-Skrzynka-MMS-i-Album-MMS-w-rama...

pewnie i moje konto wypadnie z NO. No cóż, życie.

Zastanawiałem się, żeby ponownie pojechać jak kiedyś na NO napisałem do zarządu Orange, ale chyba sobie daruję tą sprawę. Aż tak mi nie zależy.

Może faktycznie po 18 latach udanej współpracy nadchodzi czas na pożegnanie się z Orange?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasaArtur , ja też nie mam dostępu mam błąd komponentu od 2 miesięcy. NMO to taki niewypał. 

 

Sposobem jest usuniecie konta, ale ktoś wymyślił, że trwa to 10 dni zamiast natychmiast i uwolnienie maila. Następnie ponowna rejestracja. 

 

10 dni na usunięcie jest kompletnym niewypałem.

 

@ketrasaArtur , napisz TUTAJ,.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Ron Błąd komponentu, ale masz jakiś wgląd na konto. Ja nawet nie mam żadnego wglądu. Mam tylko aktywny Wyloguj i koniec. Tyle mojego korzystania z konta. Jeden z konsultantów na BOK podał również rozwiązanie na usunięcie konta, ale jak go poprosiłem, żeby o zrobił w moim imieniu, to okazało się, że nie ma dostępu do mojego konta. U mnie na koncie nawet opisywanego przez Ciebie błędu nie ma, tylko od razu strona 404 wskakuje. Sam, bez pomocy osób pracujących w Orange nie mogę żadnej zmiany zrobić na NMO przez www. Jedyne co mogę zrobić z kontem, to zmienić hasło i wylogować się. Tylko te możliwości mi zostały.

Podobno Piotrek czekał na usunięcie pół roku. U mnie usterka trwa dopiero 3,5 miesiąca Emotikon: Bardzo szczęśliwy To mam jeszcze czas Emotikon: Mrugający

Dzięki @Ron za zainteresowanie Emotikon: Szczęśliwy