Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu numeru


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu numeru

Podczas wymiany telefonu na nowy nastąpił błąd przy przeniesieniu karty e-SIM, w salonie Orange zgłoszono to i kilka dni później w tym samym salonie dostałem fizyczną kartę SIM i wszystko działało. W połowie października wystąpił jakiś błąd i nie mogłem zalogować się do aplikacji Mój Orange a na stronie po prostu wyskakiwały tylko błędy, przy próbuje szybkiego podglądu w aplikacji Mój Orange zaś wyświetlał się komunikat, że nr to nie komórka Orange (nr został przeniesiony do Orange z nju mobilne ze względu na możliwość korzystania z e-SIM w okolicach kwietnia br.) Podczas pierwszego telefonu na infolinię Orange, który wykonałem 20 października, Pan dał mi jasno do zrozumienia, że mój nr to njumobile i On nie jest w stanie udzielić mi jakichkolwiek informacji i kazał kontaktować się z nju, nie umiał udzielić mi też informacji dlaczego nr jest znów magicznie w nju. Po telefonie na infolinie nju Pani poinformowała mnie, iż u nich w systemie mój nr wyświetla się jako nr Orange. Tego samego dnia tj. 20.10 wykonałem drugi telefon na infolinie Orange zaraz po rozmowie z konsultantem w nju, tutaj Pani wtedy stwierdziła, że w systemie po rozwinięciu danych szczegółowych wyświetla się informacja o nr należącym do Orange, rozmowa trwała dość długo z licznymi przerwami, Pani powiedziała, że zgłosiła mój problem i rozwiązanie powinno być w ciągu 7 dni. Minęło 7 dni, poczekałem kolejne 7 i w końcu wykonałem 3 telefon na infolinię Orange po 14 dniach, Pan poinformował mnie, że nie widnieje żadne zgłoszenie na mój nr z poprzedniej rozmowy, tak wiec zrobił chyba dopiero wtedy pierwsze zgłoszenie, podał mi nr zgłoszenia, jednak po 7 dniach i tak nie nastąpiło, żadne rozwiązanie mojego problemu, jedyne co to moje konto Orange zostało usunięte, zaczął mi się wyświetlać komunikat, że na podany adres e-mail konto nie istnieje. Może ktoś tutaj mi powie gdzie szukać pomocy, bo ja już nie mam pojęcia co ja mam zrobić. Minął już ponad miesiąc czasu, a ja ciągle jestem odcięty od aplikacji gdzie mam podgląd, bonus GB internetu po doładowaniu, a dzwonienie na infolinie i czekanie w nieskończoność już wyczerpało moja cierpliwość, nawet nie wiem czy w obecnym przypadku nie będzie problemu z przeniesieniem nr do innej sieci. 

 

 

 

______________

*Temat przeniesiony z działu "Na kartę" i doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu numeru

@Krixoq na to wygląda, że podczas przeniesienia numeru z NJU do Orange nie zostały prawidłowo dane przypisane do numeru. Proponuję reklamację do działu technicznego zgłosić na infolinii w sprawie sprawdzenia i poprawienia danych przypisania numeru. Na forum nikt nie ma dostępu do Twojego numeru i niestety takie sprawy należy zgłaszać przez infolinie. Dobrze by było jak byś popadł na kumatego konsultanta, który by się zaangażował w pomoc.

Przeniesienie do innej sieci może również być problemem, skoro numer wisi między Orange a Nju.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu numeru

Kochany moderatorze czy przeczytałeś w ogóle moja wiadomość? Jaki brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu nr? Ja doskonale miałem dostęp to aplikacji po przeniesieniu nr... jaki i dostęp po wymianie na fizyczna kartę SIM. Nie zgadzam się ze zmiana nazwy mojego tematu bo jest po prostu błędna w tym przypadku. Ale widać jaka informacja na infolinie tak i moderatorzy tutaj robią co chcą i jak chcą a pomocy brak. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Brak dostępu do Mój Orange po przeniesieniu numeru

Dzięki, może uda mi się za 10 razem trafić na kogoś konkretnego choć tracę już nadzieje po tych wykonanych telefonach, oby szybko się go rozwiązało i będę mógł przenieść nr do innej sieci.