Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Słaby Internet

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Panowie powiem tak kabel słup-puszka jest od nowości nic nie było robione z tym i ma z 20 lat lub wiecej


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21543
  • 173

Słaby Internet

@Burillo: i kiedykolwiek internet na tym kablu osiągał zgodne z umową parametry??


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Słaby Internet

@slav72 Oczywiście i dlatego proponuję małe śledztwo na słupie i rozmowę z monterami. Jednak ważne, aby się do niej przygotować...i wiedzieć czego się chce


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Słaby Internet

@j131 1,5Mb/sek to i na przysłowiowym sznurku pójdzie...sugeruje test monterski na słupie, bo tam dopiero się przekonamy ile tracimy na tej elektrycznej instalacji


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Czy kiedykolwiek działało zgodnie z umową szczerze nie wiem...Panowie będę dzwonić na infolinię bo chyba to pozostaje doradzcie proszę jak to zgłosić 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Słaby Internet


@Burillonapisał(-a)

Panowie będę dzwonić na infolinię bo chyba to pozostaje doradzcie proszę jak to zgłosić 


Tu już wypada poprosić o  odpowiedź kolegę @agat13  jako najbardziej "obcykanego" w temacie 🙂

co mówić podczas zgłoszenia, a szczególnie jak rozmawiać z ekipą monterską.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21543
  • 173

Słaby Internet

@Burillo: najprościej chyba zgłosić jako awarię internetu. Niech zaczną sprawdzać, w którymś momencie powinni przysłać montera. To generalnie może trochę potrwać.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Dzwoniłem na infolinię gadałem z Botem, i bot stwierdził jakąś awarię właśnie przyszedł SMS z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zobaczymy będę informować co i jak


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Słaby Internet

@Burillo podczas zgłoszenia konsultant będzie widział w systemie parametry liniowe i to z jaką prędkością zapina się modem. Na tym musisz bazować. Poproś o kontrolę linii pod tym kątem i zapytaj o tłumienie linii. Konsultant to musi widzieć, a to ważna informacja. Przekaż to nam. Podpowiemy co dalej z tym zrobić. Zaznacz, że przy obsłudze reklamacji żądasz analizy sieci w domu, bo masz uwagi w stosunku do jej poprawnego wykonania przez monterów. Zrób też koniecznie to słupowe śledztwo. Ważne ,gdzie ten elektryk się kończy, bo od tego zależy to, co polecisz monterów do wymiany, kiedy przyjadą. Informuj nas o postępach w negocjacjach reklamacyjnych z operatorem. Pomożemy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Ok Bede informować na bieżąco co i jak  Dziękuję bardzo za uwagi i pomoc 🍻