Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązanie umowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy

Wreszcie ktoś bardziej elokwenty! Co do obrazka, jeżeli widzę na forum użytkownika, który ma pod swoim imieniem napisane: "Nasz orange | ZESPÓŁ NASZ ORANGE" to jako zwykły zjadacz chleba mam chyba prawo uznać, że jest on pracownikiem tejże firmy, czyż nie? Właśnie od takiego kogoś oczekiwałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Lecz dopiero pan Misiek-entuzjasta daje mi część odpowiedzi, z której choć trochę jestem zadowolony. No ciekawe macie to nadawnie sobie tutułów. Więc mam rozumieć, że informacji na temat ewentualnych kosztów rozwiązania umowy muszę szukać w formie papierowej, którą otrzymałem podczas zawarcia?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy

Z tego co mi zostało powiedziane, Orange w moim miejscu zamieszkania świadczy usługi na starych kablach które są pozostałością po działalnośći TP. Nie ma możliwośći żeby mieć od was szybszy internet niż 20/2 które tutaj nie osiąga często nawet 10 na pobieraniu a wysyłanie jest na poziomie 0,3. Za to wiem że Netia, Upc jak i Vectra mają tutaj swoje sieci i wszyscy oferują co najmniej 80/8 świetnej jakości internetu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Rozwiązanie umowy


MichaU napisał(-a):

Wreszcie ktoś bardziej elokwenty! Co do obrazka, jeżeli widzę na forum użytkownika, który ma pod swoim imieniem napisane: "Nasz orange | ZESPÓŁ NASZ ORANGE" to jako zwykły zjadacz chleba mam chyba prawo uznać, że jest on pracownikiem tejże firmy, czyż nie? Właśnie od takiego kogoś oczekiwałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Lecz dopiero pan Misiek-entuzjasta daje mi część odpowiedzi, z której choć trochę jestem zadowolony. No ciekawe macie to nadawnie sobie tutułów. Więc mam rozumieć, że informacji na temat ewentualnych kosztów rozwiązania umowy muszę szukać w formie papierowej, którą otrzymałem podczas zawarcia?


@MichaU

 

Kwota ewentualnej "kary zależy od tego kiedy umowa została zawarta - ile zostanie do końca od wejścia w życie "wypowiedzenia". Ale jeżeli serio kwestionujesz jakość usługi, to czemu nie chcesz powalczyć o udowodnienie, że rozwiązujesz z przyczyn leżących po stronie Orange, które nie jest w stanie należycie świadczyć jej tam gdzie mieszkasz?

Pracownicy Orange też Ci nie pomogą - udzielą ścisłej odpowiedzi - bo po pierwsze nie mogą tego robić, to nie ten "kanał" obsługi, po drugie nie podajesz istotnych informacji... które mogłyby im pomóc ustalić o jaką osobę/umowę chodzi. PROSZĘ NIE PODAWAJ tego publicznie na forum.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Rozwiązanie umowy


MichaU napisał(-a):

Z tego co mi zostało powiedziane, Orange w moim miejscu zamieszkania świadczy usługi na starych kablach które są pozostałością po działalnośći TP. Nie ma możliwośći żeby mieć od was szybszy internet niż 20/2 które tutaj nie osiąga często nawet 10 na pobieraniu a wysyłanie jest na poziomie 0,3. Za to wiem że Netia, Upc jak i Vectra mają tutaj swoje sieci i wszyscy oferują co najmniej 80/8 świetnej jakości internetu.


Jeżeli inny dostawcy faktycznie mają swoje - nowsze sieci, to pewnie że warto do nich przejść. Orange się na Ciebie nie obrazi 😉


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Rozwiązanie umowy

@Misiek62 Nie jestem pewien czy o takie informacje Ci chodziło, ale chciałbym chociaż mniej więcej wiedzieć jakie byłby koszty zerwania umowy. Bo narazie wiem tylko, że trzeba napisać odpowiednie pismo złożyć je gdzie trzeba i odesłać modem. 

neostrada.PNGneostrada2.PNG

 


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Rozwiązanie umowy

@MichaU nie widzę kontrastu pomiędzy rysunkiem a informacjami które otrzymaleś. Zarówno dostęp do informacji poprzez stronę jak i poprzez forum jest bardzo prosty. Pokazałem jak to zrobić z poziomu wyszukiwarki. Napisałeś że przez godzinę tego szukałeś więc zapytałem jak szukałeś abyśmy mogli to poprawić skoro tego nie znalazłeś więc jak najbardziej chcemy wyjść naprzeciwko Twoim oczekiwaniom. Co więcej chcemy także aby inni klienci na Twoich uwagach skorzystali. W moich wiadomościach miałeś jasną drogę jak dojść do linkow tak aby ich nie kopiować w 10 miejscach na raz. Dzięki temu Ty i inni klienci mogą wiedzieć jak następnym razem szukać informacji i dzięki temu szybciej rozwiązać swój problem.

 

Odnośnie indywidualnych warunków to nie znajdziesz ich na żadnej stronie dostępnej dla ogółu z dwóch powodów: po pierwsze są indywidualne po drugie są związane z Twoimi danymi osobowymi

 

Jeśli interesuje Cię kwota kary za zerwanie umowy to taką informację otrzymasz na infolinii 510 100 100. Dodatkowo w ramach testów taka informacja jest też dostepna na nowym Mój Orange z którym teraz ruszamy

 

https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Nowe-konto-M%C3%B3j-Orange-jak-mie%C4%87-dost%C4%99p-ju%C5...

 

Jeśli na infolinii nie dostaniesz odpowiedzi o karze umownej i sposobie rozwiązania umowy która będzie dla Ciebie jeszcze prostsza niż artykuły ktore są dostępne na orange.pl i nasz orange to wtedy poproszę o informacje w wiadomości prywatnej kiedy i jak dzwoniłeś, z jakigo numeru telefonu i obiecuję, że sprawdzę osobiście dlaczego nie zostałeś dobrze obslużony.


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Rozwiązanie umowy


MichaU napisał(-a):

Wasz internet jest po prostu do bani od samego początku bo w moim miejscu zamieszkania tak się wycwaniliście że został on poprowadzony po starych kablach linii telefonicznej i za to jeszcze trzeba dopłacać 30 zł bo nie posiadam telefonu starcjonarnego. Kiedyś odwiedził mnie nawet wasz technik i powiedział, że tak właśnie oszukujecie ludzi i że osobiście poleca zmianę dostawcy bo w kwestii jakości usługi nic się nie zmieni. Więc skoro nawet wasz pracownik tak twierdzi to coś jest na rzeczy.


Bardzo proszę na priv informacje kiedy mniej więcej była ta wizyta i jakiego adresu dotyczyła. Z chęcią sprawdzę dlaczego technik zamiast Ci pomóc i rozwiązać problem powiedział, że oszukujemy klientów. Jeśli dajesz taki komentarz to daj szansę firmie której to dotyczy sprawdzić ten przypadek i zobaczyć czy może rozwiązać Twój problem


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Rozwiązanie umowy


MichaU napisał(-a):

@Misiek62 Nie jestem pewien czy o takie informacje Ci chodziło, ale chciałbym chociaż mniej więcej wiedzieć jakie byłby koszty zerwania umowy. Bo narazie wiem tylko, że trzeba napisać odpowiednie pismo złożyć je gdzie trzeba i odesłać modem. 

neostrada.PNGneostrada2.PNG

 


Ech, @MichaU nie gwarantuję dokładności ustaleń, ale według mnie możesz obliczyć tę "opłatę" w ten sposób, że wartość "ulgi", która "zamieniana jest na opłatę za wcześniejsze rozwiązanie", znajdziesz w umowie podzielisz na liczbę miesięcy na całość okresu umowy, potem ustalisz od kiedy może nastąpić rozwiązanie umowy - pełne miesiące - pomnożysz przez otrzymaną wcześniej "wartość miesięczną" .... Teraz ustalmy, kiedy może nastąpić rozwiązanie umowy - sprawdź w niej jaki masz okres wypowiedzenia... Jak wcześniej pisałem, biegnie ono z początkiem okresu rozliczeniowego po dniu w którym wypowiedzenie dotrze do Orange... zakładając że zdążysz przed 25 grudnia - bieg wypowiedzenia rozpocznie się z tą datą - albo z datą 1 stycznia (licząc od aktywacji) - jeżeli masz 1-no miesięczne wypowiedzenie to opłata będzie 6-cio krotnością miesięcznej części ulgi (opłaty za rozwiązanie) jeśli 3-miesięczne - 4 krotna... Możesz też wziąć na wstrzymanie - napisać wypowiedzenie umowy z określeniem, że rozwiązujesz ją z upływem okresu na który została zawarta. To tak żeby mieć pewność, że się "nie przedłuży".

 

Sugerowałbym kontakt z BOK albo w salonie, powinni Ci pomóc to wszystko ustalić, obliczyć.

Anonim

Nie dotyczy

Rozwiązanie umowy

@MichaU Chęcią zobaczyłbym jak, wyglądają twoje parametry linii DSL ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Rozwiązanie umowy


Remi napisał(-a):

MichaU napisał(-a):

Wasz internet jest po prostu do bani od samego początku bo w moim miejscu zamieszkania tak się wycwaniliście że został on poprowadzony po starych kablach linii telefonicznej i za to jeszcze trzeba dopłacać 30 zł bo nie posiadam telefonu starcjonarnego. Kiedyś odwiedził mnie nawet wasz technik i powiedział, że tak właśnie oszukujecie ludzi i że osobiście poleca zmianę dostawcy bo w kwestii jakości usługi nic się nie zmieni. Więc skoro nawet wasz pracownik tak twierdzi to coś jest na rzeczy.


Bardzo proszę na priv informacje kiedy mniej więcej była ta wizyta i jakiego adresu dotyczyła. Z chęcią sprawdzę dlaczego technik zamiast Ci pomóc i rozwiązać problem powiedział, że oszukujemy klientów. Jeśli dajesz taki komentarz to daj szansę firmie której to dotyczy sprawdzić ten przypadek i zobaczyć czy może rozwiązać Twój problem


@Remi  rozumiem, że czujesz się zobowiązany zadbać o dobry wizerunek Firmy, ale ja na serio nie brałbym takich wypowiedzi, że ktoś powiedział itp.  Zauważ, że @MichaU  napisał iż wcześniej rozmawiał z jakimś doradcą i zachęcano go do zmiany parametrów, to chyba standardowa postawa - utrzymać klienta proponując nowe, niby lepsze warunki. A tak nawiązując jeszcze do Jego opisów,  ciekawe od kiedy wymienieni przez Niego konkurenci mają tam super sieć i dlaczego @MichaU nie podpisał z nimi umowy ...