- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Witam
na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.
Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać 🙂
I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.
I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.
Z góry dzięki za odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Witam
Risto89 napisał(-a):
I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.
I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zacznę od tyłu...reklamację możesz złożyć na Mój Orange lub przez maila "bok@orange.pl ...Śmiało to mozesz zrobić, lecz raczej po usunięciu awarii...
Risto89 napisał(-a):Witam
na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.
Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać 🙂
Twój wpis jest zrozumiały. Spokojnie. Niestety musisz uzbroić się w cierpliwość. Usuwanie awarii to zawiły proces. Dany monter musi przyjąć zgłoszenie które dochodzi do działu technicznego, a z tym bywa różnie. Ja bym osobiście nie odpuszczał. Jeżeli stwierdzono uszkodzenie medium usterka powinna być usunięta jak najszybciej a to kolejna rzecz z którą różnie bywa...Ja osobiście na podłączenie multirooma czekałem ponad trzy tygodnie, gdzie monter skwitkował to ze są "zgrzyty" na poziomie BOK - Dział Techniczny...Ja wnioskuję problemy z komunikacją miedzy działami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Dzięki!
Też zaczynam myśleć, że główny problem leży na łączności biuro obsługi - technicy. A odpuszczać nie zamierzam 🙂 Jednak dużo pracuję w domu i dostęp do sieci jest mi potrzebny, a taka długa przerwa nie jest mi na rękę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Zawsze pozostaje alternatywa. Udostępnienie internetu z telefonu i podczas składania reklamacji warto o tym wspomnieć. Trzy lata temu, dostałem w ramach rekompęsaty pakiet dodatkowego internetu na telefon i wyzerowanie "nabitych" dodatkowych, płatnych GB wykorzystywanych podczas awarii. Uszkodzona była linia neostrady przez ponad tydzień. Wszystko zależy jak do tego podejdzie dział reklamacji 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Nawet o tym nie pomyślałem!
Jakby się dało to bym Ci podał piwo w ramach podziękowań za świetny pomysł 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
Hehe, spoko 🙂 Podpowiem, ze nigdy w pismach reklamacyjnych nie używam słowa "proszę", a tylko "żądam" 🙂 Znajac swoje prawa trzeba czasmi z "grubej rury" 🙂