Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prędkość internetu a "nieuczciwe" traktowanie


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Prędkość internetu a "nieuczciwe" traktowanie

Witam serdecznie,

 

Otóż jestem posiadaczem internetu stacjonarnego Orange z prędkością do 20Mb/s. Wynika to z tego, że łącze nie jest przystosowane do wyższej prędkości, jest już "przestarzałe" i więcej nie przejdzie. Niedaleko, bo 600 - 700 m od miejsca zamieszkania znajduje się "centrala" z okablowaniem itp. (nie znam się na tym za bardzo) i centrum mojej gminnej miejscowości, gdzie są pozakładane światłowody dostosowane do prędkości 100Mb/s. Czuję się dyskryminowany, gdyż ja dostaję prędkość 20 Mb/s, podczas, gdy inni za tą samą cenę (inna oferta tylko) mają prędkości od 60 do 80 Mb/s. Szczerze, to czuję się przez Orange "d*****" na pieniądze, bo nie są w stanie (nic?) zaradzić. O co można wystąpić, bo o zwrot kosztów ciężko, gdyż oferta jest do tych 20 Mb/s, ale o montaż jakiś urządzeń przesyłowych, czy światłowodów? Dodam, że na mojej ulicy może ze 2 czy 3 gospodarstwa mają internet z Orange. Proszę, poradźcie, bo po prostu sposób kontaktowania się z Orange jest bez sensu, są jakieś formularzyki, w których nie ma tego, czego szukam, a infolinia jest - według mnie - niekompetentna lub niedouczona. Przypomniało mi się jeszcze o sytuacji, jaka mnie spotkała dwukrotnie. Kiedyś, gdy była podpisywana umowa na 10 Mb/s, to przez pierwsze 4 - 8 miesięcy była prędkość 10, lecz potem były 4 Mb/s, a nawet mniej, przyjeżdżali technicy, resetowali coś tam, ale to nic nie skutkowało. Jakieś pół roku temu była podpisana nowa oferta na 20 Mb/s, gdzie stałą prędkością było od 18 do 20 Mb/s, a teraz, po tym czasie, zostało 15 Mb/s. I powiedzcie, że to nie celowy zabieg, niczemu nie służący, lub przekonuwujący mnie do tego, aby zmienić operatora lub przejść na internet mobilny.