Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Zdarzyła się awaria - nie działa mi w Orange telefon stacjonarny, telewizja i najgorsze internet stacjonarny.

To stało się 12 dni temu. Dziś dowiedziałem się, że naprawa potrwa kolejne 13 dni - CO NAJMNIEJ 25 DNI AWARII !!!

 

Aby nie być odciętym od świata zaproponowałem, że powinni udostępnić mi usługę, którą mają w ofercie - modem LTE i pakiet 250 GB miesięcznie. Nie jest to to samo, ale jakaś namiastka, która pozwoliłaby mi się pogodzić ze sytuacją. Czy moja propozycja jest niedorzeczna?

 

Wg pracowników Orange - nie ma takiej możliwości, choć niektórzy byli na tyle bezczelni, że zaproponowali mi zamówienie usługi LTE 250GB i zapłacenie za nią z umową na 2 lata.

 

Czy jest tu jakaś mądra osoba, która mi doradzi co mogę w niniejszej sytuacji zrobić?

Wiem, że powinienem wypowiedzieć umowę z winy Orange - lecz ta korporacja straszy mnie karami finansowymi.

72 ODPOW. 72

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Można skorzystać z oferty na kartę lub Flex, jak mocno potrzebny jest internet.

 

Zgłoś również reklamacje w tej sprawie BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt

 

EDIT:

To musi być jakaś spora awaria, skoro tyle czasu potrzeba na usunięcie. Wypowiedzenie umowy można złożyć bez konsekwencji, jeżeli operator nie może dalej świadczyć usług. W tej chwili trzeba by było czekać do usunięcia awarii i po usunięciu zgłosić reklamację o obniżenie abonamentu za czas niekorzystania z usług z powodu awarii.

Anonim

Nie dotyczy

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

@mak2 , przykra dolegliwość Ciebie spotkała. Oprócz reklamacji za brak świadczenia usług z winy operatora, po zakończeniu całej tej procedury, powinno nastąpić wyrównanie w kolejnej fakturze za każdy dzień (1/30) braku usługi. Masz może laptopa? Jeżeli tak, to chyba mają najniższy pakiet internetu mobilnego za dychę, ale to i Ty tak naprawdę dokładasz do interesu. Wg. mojej wiedzy, to lepsze niż kara za zerwanie umowy, która jest wyświetlana na Twoim koncie. Wstępnie, o ile zgłoszenie jest aktualne, proponuję na swoim koncie sprawdzić status i ewentualnie pogadać jeszcze dzisiaj do 21:30 na czacie (za darmo). W weekend kontakt telefoniczny jest płatny, a czat nie działa. To tyle rad ode mnie jako klienta. Możesz także, o ile by zgłoszenia wogóle nie było, taką diagnostykę internetu, telefonu i tv przeprowadzić przez aplikację Funbox i tam też zgłosić. W nowej odsłonie appki nie testowałem jeszcze takiego rozwiązania, ale w poprzedniej wersji zgłoszenia telefoniczne były płatne. W appce jest fajny podgląd, co działa, a co nie.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Piszę o tym tutaj, bo już mam dość rozmów z BOK.

Zaoferowano mi internet przez LTE... odpłatnie z dodatkową umową na 2 lata.

Zakładając, że czytają mnie kulturalni ludzie - nie będę komentować co sądzie o takim postawieniu sprawy.

 

Zaoferowano mi 10 GB doładowania telefonu. 20 lat temu byłbym oczarowany tą ilością, ale teraz w czasach streamingu - to żart. Nazwijmy sprawę po imieniu. Zostałem zlekceważony przez BOK. Osoby z którymi rozmawiałem nie były kompetentne do większej rekompensaty oraz nie chciały mnie skontaktować z osobami, które mają takie kompetencje. 

 

Stąd moje wcześniejsze pytanie, które sformułuję inaczej. Czy jest jakaś możliwość skontaktowania się z osobą kompetentną, która może wydać zgodę na doładowanie rozsądne karty sim?

 

Pomysł na odpłatne skorzystanie z oferty na kartę lub Flex uważam za równocześnie bardzo dobry i bardzo bezczelny.

 

Anonim

Nie dotyczy

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

@mak2 , na tym forum nikt nie jest władny cokolwiek zrobić, bo "jedziemy na tym samym wozie" jako klienci. Może na Twitterze, skoro BOK odpada? Lecz bladego pojęcia nie mam, jaki piorun i w "kogo musiałby uderzyć" Emotikon: Smutny Przykre Emotikon: Smutny


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

@Anonim,

 

Mój pomysł był taki: wpiąć do sieci lokalnej modem LTE i zapomnieć o awarii. Trudno, nie będę miał telefonu, przeżyję bez telewizji. Z technicznego punktu patrzenia - dla Orange udostępnienie mi takiej usługi to... niemal nic. Ba! Mogę osobiście pojechać do salonu Orange, by nie narażać sknerusa na koszty kuriera.

 

Czy moja propozycja jest niedorzeczna?

Mam pokornie przez 25 dni siedzieć jak struś odcięty od Internetu.

 

Kto tu wykazuje się złą wolą i to przed Świętami.

Planowałem, że sobie oglądnę nowy serial Wiedźmina... kurna chata...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Nie ma innej możliwości kontaktu niż kontakt BOK lub czat. Dobrze by było, jak trafi się na kompetentnego konsultanta, który odpowiednio pokieruje sprawą. Konsultanci również maja ograniczenia co do przyznania rekompensat. Od niedawna to się zmieniło i obecnie jest coraz trudniej coś otrzymać dodatkowego.

Przepraszam za sugestię dodatkowej oferty na kartę. Chodziło mi bardziej o zapewnienie dostępu do internetu i nie wiązanie się z kolejnym abonamentem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Niestety Orange nic takiego nie zaproponuje, nie ma zastępczego internetu na czas trwania awarii. Zgłaszaj reklamację i zażądaj usunięcia usterki lub rozwiązania umowy z winy Orange, najlepiej na piśmie, dostarcz do Salonu. Poadają powód takiego długiego terminu ?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

@ketrasaArtur,

 

Nie wiesz, czy ktokolwiek z Orange zagląda do tego forum?

Jak skontaktować się z osobą, która jest wystarczająco decyzyjna, bym mógł dostać rozsądny pakiet Internetowy na czas awarii?

 

Przez BOK - nie da się. Czat nie działa - bot nie wpuszcza mnie.

 

Jak dobrze zauważyłeś - coś się zmieniło w Orange - na bardzo niekorzyść.

Jestem klientem baaaardzo długo. Chyba za długo....

Anonim

Nie dotyczy

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

@mak2 ...bo mnie "zaraziłeś" tym kurna chata Emotikon: Szczęśliwy @Qrna chata, z tym sknerstwem ze strony operatora mnie nic nie łączy. Gdybym miał autoryzowany serwis samochodowy, otrzymałbyś ode mnie zastępcze auto. Przykro mi Emotikon: Smutny